En ældre kvinde blev lørdag formiddag fløjet til Rigshospitalet i kritisk tilstand efter en brand i ældreboliger på Hobrovej i Støvring. 

Nu er den 82-årige kvinde afgået ved døden.

Det oplyser vagtchef hos Nordjyllands Politi René Kortegaard til TV2 Nord.

De pårørende er underrettet. 

Branden opstod omkring klokken 10.35 lørdag i en række ældreboliger. 

Udover kvinden blev syv andre ældre borgere kørt til Aalborg Universitetshospital til tjek efter branden.

Politiet fik evakueret alle borgerne, mens Nordjyllands Beredskab forsøgte at få branden og den kraftige røgudvikling under kontrol.