Elever på skole følte ubehag og slog alarm: Politi er på stedet


Elever følte pludselig ubehag på skole og slog derfor alarm.
Meldingen kom fra elever på Horsens Statsskole, hvorefter politi og brandvæsen hastede til stedet.
Billeder fra Studentervænget i Horsens viser, at også en ambulance var klar til at køre fra stedet.
»Vi får en melding om kemikalie- eller gasudslip. For nu er der dog ikke noget, der tyder på det,« siger vagtchef ved Sydøstjyllands Politi Morten Jessen og fortsætter:
»Eleverne følte ubehag og gjorde det rigtige ved at ringe 1-1-2.«
Politiet er stadig på stedet, men ser det for nu mere som en tryghedsskabende indsats.