En kvindelig cyklist blev søndag bragt til Rigshospitalets traumeafdeling efter en færdselsulykke i en rundkørsel i Ølstykke.
Det oplyste Ahmad Osman, der er vagtchef i Nordsjællands Politi, søndag.
Klokken 10.01 søndag formiddag fik politiet en anmeldelse om, at en cyklist var blevet påkørt af en personbil i rundkørslen mellem Frode Fredegods Vej og Ring Syd i Ølstykke.
På grund af ulykken blev rundkørslen spærret, og bilister blev opfordret til at finde andre ruter, mens en bilinspektør undersøgte ulykkesstedet.
Bilisten er ikke kommet til skade i forbindelse med ulykken.
De pårørende til cyklisten er underrettet.
/ritzau/
Del: