Chok: Teenager stjal bil og kørte ind i hus
Natten til søndag stjal en 16-årig dreng fra Skive Kommune en bil og kørte galt.

Natten til søndag stjal en 16-årig dreng fra Skive Kommune en bil og kørte galt.

Den 16-årige dreng fik sig noget af en forskrækkelse, da han kørte galt og bragede ind i et hus.
Politiet modtog anmeldelsen klokken 03.49.
Det skriver TV Midtvest.
»Bilen ramte en sten og blev kastet op mod et hus,« siger vagtchef ved Midt- og Vestjyllands Politi Simon Stage.
Bilen smadrede en dør og beskadigede husets mur.
Den 16-årige flygtede fra stedet, men meldte kort efter sig selv til politiet.
Han er nu sigtet for biltyveri, spirituskørsel og for at køre bil uden kørekort.