Onsdag eftermiddag er en bus brudt i brand på Nordfyn.

Det skriver TV 2 Fyn

Billedet fra stedet viser, at køretøjet nærmest er helt udbrændt.

Ifølge tv-stationen  kun røgsøljen fra branden ses på seks kilometers afstand. 

»Jeg kørte kort forbi bussen, og den er godt nedbrændt. Den er bestemt ikke til at redde,« fortæller Lukas Aalund, som bor tæt på Højagervej i retning mod Særslev, hvor bussen står. 

Det vides endnu ikke, hvad årsagen til branden er.