92-årig kvinde sendt på traumecenter
Kvinden er umiddelbart ikke i kritisk tilstand, men det kan nå at ændre sig, lyder det fra politiet.

Kvinden er umiddelbart ikke i kritisk tilstand, men det kan nå at ændre sig, lyder det fra politiet.

Onsdag aften kom en 92-årig kvinde galt af sted på vejen 'Strøget' i Nørre Snede.
Kvinden trådte pludselig ud på kørebanen i samme øjeblik, som en 70-årig mand kom kørende.
Det fortæller politiassistent ved lokalpolitiet i Herning, Nicolaj Therkildsen, til TV Midtvest.
»Hun trådte ud på kørebanen lige ud foran manden, der ikke nåede at undvige fuldstændig. Han ramte hende med sit sidespejl, og hun faldt og slog hovedet på asfalten,« siger han til mediet.
Den 92-årige kvinde blev efterfølgende kørt med udrykning i ambulance til traumecentret i Horsens.
Kvinden er umiddelbart ikke i kritisk tilstand, men det kan nå at ændre sig, oplyser politiassistenten.
Der er endnu ingen sigtede i sagen.