32-årig mand fundet død i sø
En 32-årige mand, som blev meldt savnet mandag morgen, er nu fundet død.
En 32-årige mand, som blev meldt savnet mandag morgen, er nu fundet død.
En mand har været savnet siden lørdag, og nu kommer politiet med tragisk nyt.
Den 32-årige mand, som Midt- og Vestsjællands Politi ledte efter i weekenden, er fundet død.
Det skriver politikredsen på Politi Update.
»Den 32-årige mand, som politiet i Roskilde har søgt efter siden søndag, er nu fundet død i en sø i nærheden af den, hvorfra han forsvandt,« skriver politikredsen.
Videre oplyses det, at de pårørende ikke er blevet underrettet.
Politiet skal nu undersøge de nærmere omstændigheder i forbindelse med dødsfaldet.
Midt- og Vestsjællands Politi skriver, at der ikke er noget, der tyder på, at der skulle være tale om andet end et ulykkestilfælde.
Politikredsen efterlyste manden mandag morgen, hvor de oplyste, at manden havde opholdt sig ved Himmelsøen i Roskilde sammen med nogle kammerater natten til søndag.