En 27-årig mand er blevet stukket ned lørdag aften med en kniv i Nørresundby. 

Manden er uden for livsfare, men politiet jagter fortsat gerningsmændene. 

Det skriver TV 2 Nord. 

Politiet fik en anmeldelse 20.57 og var til stede kort tid efter, hvor man spærrede et stort område af. På stedet var både politi og hundepatruljer. 

Politiet er søndag færdig med at efterforske på adressen, men det er fortsat ikke lykkes at finde frem til den mulige gerningsmænd. 

De kan dog ikke for nuværende tidspunkt komme med flere detaljer, hvorfor de heller ikke kan be- eller afkræfte, hvorvidt der er tale om en banderelateret hændelse.