En 27-årig mand er på sygehuset, efter at han lørdag aften blev stukket med kniv i Nørresundby.

Det fortæller vagtchef ved Nordjyllands Politi Jesper Sørensen natten til søndag.

Mandens pårørende er underrettet.

- Den forurettede er bragt til sygehuset, men han er ikke kritisk tilskadekommen, siger vagtchefen.

Knivstikkeriet fandt sted i området nær Arkildsdal. Anmeldelsen tikkede ind hos politiet klokken 20.57.

Der er ifølge Jesper Sørensen fortsat uklarhed omkring de præcise omstændigheder for hændelsen. Hvad der ledte op til stikkeriet, står derfor endnu ikke klart.

Der er ingen anholdte i sagen.

- Det er selvfølgelig en alvorlig sag, og vi arbejder med den derefter. Nu pågår der efterforskning i sagen, og så skal vi have klarlagt årsagen, siger vagtchefen.

Der har efter stikkeriet været en del politi i området, som har været afspærret i forbindelse med undersøgelser.

Undersøgelserne er blandt andet blevet lavet med hundepatruljer.

/ritzau/