21-årige kvinde kørte galt: Vidne så lattergasdåse blive kylet ud af vinduet
Onsdag aften forulykkede en kvinde på Helsingørmotorvejen. Blodprøver skal nu be- eller afkræfte, hvorvidt hun tog lattergas under kørslen.

Onsdag aften forulykkede en kvinde på Helsingørmotorvejen. Blodprøver skal nu be- eller afkræfte, hvorvidt hun tog lattergas under kørslen.

En 21-årig kvinde er onsdag aften forulykket i en bil på Helsingørmotorvejen.
Politiet fik en anmeldelse fra personen, der kørte bag den unge kvinde. Her lød anmeldelsen på, at kvinden slingrede og kørte usikkert.
Det skriver TV 2.
Samtidig kunne vidnet fortælle, at vedkommende så en dåse lattergas blive smidt ud af vinduet fra den bil, der senere forulykkede.
Politiet sendte en patrulje, men inden politibilen nåede frem, var kvinden forulykket.
Hun var ved bevidsthed og er kørt på Rigshospitalet, hvor der blandt andet vil blive taget en blodprøve, så det kan påvises, hvorvidt hun har været påvirket af lattergas, oplyser Nordsjællands Politi til mediet.