En 21-årig mand må sidde med moralske tømmermænd efter gentagne gange at have dummet sig i trafikken. 

Manden blev nemlig knaldet af politiet, efter at have kørt vanvidskørsel i sin mors bil. 

Det skriver anklagemyndigheden ved Københavns Vestegns Politi. 

I juli 2025 kørte manden over for rødt på Vejlebrovej, påvirket af hash og uden førerret.

I oktober 2025 kørte han igen bil med hash i blodet og uden førerret på Tårnvej. 

I marts i år kørte han vanvidskørsel på Islevdalvej, mens han var påvirket af hash. Politiet oplyser, at man kun må køre 50 kilometer i timen på strækningen, men at manden kørte over 100 kilometer i timen.

Ved Retten i Glostrup er manden mandag idømt 20 dages ubetinget fængsel, en bøde på 26.000 kroner og frakendelse af førerretten i fire et halvt år.

Derudover skal den 21-årige mand også stå skoleret over for sin mor. Hendes bil er nemlig også blevet konfiskeret, da vanvidskørslen foregik i den.