En meget upassende reklame på appen Snapchat har fået verdenstsjernen Rihanna til at fordømme folkene bag.

I reklamen, som du kan se her, spørger de brugerne, om man helst vil give Rihanna en lussing eller slå hendes ekskæreste Chris Brown, der blev dømt for vold mod Rihanna i 2009.

Rihanna er rasende. På Instagram giver hun udtryk for, at hun i bund og grund slet ikke forstår, hvad der ligger til grund for reklamen. Hun mener, at Snapchat gør grin med ofre for vold i hjemmet.

'I har skuffet os alle. Skam jer,' skriver hun i et længere opslag i sin 'story'.

Hun slutter af med at skrive, at folk burde droppe Snapchat. Ifølge flere medier har det haft en mindre positiv effekt på Snapchats aktie. Ifølge CNBC røg 600 millioner dollars svarende til 3,6 milliarder af Snapchats værdi, efter Rihanna havde harceleret mod appen.

Snapchat har undskyldt:

'Denne reklame er modbydelig og burde ikke være vist i vores service. Vi er kede af den forfærdelige misforståelse, at den er kommet gennem vores godkendelsesproces. Vi undersøger, hvordan det har kunnet lade sig gøre, så vi sikrer os, at det ikke sker igen,' lyder det officielle svar.

Det er ikke første gang, at en kendis' offentlige ytringer om Snapchat har skadet firmaets værdi. I februar skrev realitystjernen Kylie Jenner dette på Twitter.

'Så er der nogen andre, der ikke er glad for Snapchat mere? Eller er det bare mig ... åh det her er så trist,' skrev Jenner på Twitter.

Den 20-årige stjernes tweet fik aktien til at falde med 7,8 milliarder danske kroner.