Det er kun knap to år siden, at hendes mand, fodboldstjernen David Beckham, udgav sin succesfulde dokumentar.
Nu er det Victoria Beckhams tur til at fortælle sin historie. I en ny dokumentarserie på Netflix åbner den tidligere 'Spice Girls'-stjerne op om de mørke år, hvor hun kæmpede med at finde sin plads i modebranchen.
Det skriver BBC om dokumentaren.
Det nu 51-årige modeikon slog for alvor igennem i 1994, da hun blev en del af den populære britiske pigegruppe 'Spice Girls'.
Da gruppen gik hver til sit i 2001, forsøgte hun sig som solist, før hun fandt sin sande passion i modeverdenen.
I 2008 debuterede Victoria Beckham med sin egen modekollektion, men hendes start i branchen mødte modstand på mange fronter, hævder den 51-årige stjerne.
»Jeg mistede næsten alt, og det var en mørk, mørk tid. Jeg plejede at græde, før jeg tog på arbejde hver dag. Vi havde underskud på flere millioner dollar,« siger hun i dokumentaren.
Hun afslører også, at selv David Beckham tvivlede på, om hendes virksomhed ville overleve.
I dag har Victoria Beckham dog vendt modgangen til succes, og i dokumentaren ser man da også, hvordan hendes show under modeugen i Paris i 2024 blev et stort hit.