Jennifer Lopez melder sig ind i rækken af stjerner med egne alkoholmærker.

Men hos sangerindens fans møder tiltaget med færdigblandede flaskecocktails under navnet Delola ikke lutter begejstring. Der er nemlig ét problem.

Jennifer Lopez drikker ikke. Det har hun i hvert fald tidligere fortalt vidt og bredt om.

»Jeg undgår alkohol, rygning og koffein. Det smadrer virkelig din hud, når du bliver ældre,« fortalte hun i 2016 til US Weekly ifølge Independent.

Samtidig er hendes mand, skuespilleren Ben Affleck, tørlagt alkoholiker. Og alt det får fans til at stille spørgsmål ved Jennifer Lopez' nye forretningsvej.

I en reklame for hendes nye alkoholmærke – lagt op på den dertilhørende Instagram-profil – er kommentarsporet fyldt med negative kommentarer.

'Superskuffet og forvirret over, at du promoverer noget, som du åbent har delt, at du ikke deltager i grundet de sundhedsmæssige ulemper ved alkohol. Og så er du gift med en mand, der kæmper med alkoholisme …' skriver en bruger på Instagram.

'Jeg troede ikke, du drak?' skriver en anden.

'Åh wow. Det er skuffende. Hvorfor ikke lave et ikke-alkoholisk mærke,' foreslår en tredje og pointerer, at sangerinden på den måde også ville skille sig ud fra de mange stjerner, der prøver at sælge alkohol.

Andre kendte med egne alkoholmærker tæller blandt andre Kendall Jenner, Drake, Sarah Jessica Parker og George Clooney.