Lionel Richie syg på scenen – måtte afbryde koncert
Den amerikanske musiker følte sig svimmel og utilpas under en koncert.

Den amerikanske musiker følte sig svimmel og utilpas under en koncert.

Sangeren Lionel Richie blev pludselig syg under en koncert i Saint Paul i delstaten Minnesota i USA onsdag aften lokal tid.
Han følte sig svimmel og utilpas, og allerede efter en time blev han nødt til at aflyse koncerten.
Det skriver mediet The Wrap.
Under sangen 'Dancing on the Ceiling' måtte den 77-årige amerikanske musiker sætte sig ned på scenen.
Senere spillede han sangen 'Three Times a Lady' ved klaveret og annoncerede derefter en uplanlagt pause. Han vendte aldrig tilbage.
Koncertgængere rapporterede ifølge mediet senere, at bandmedlemmerne fortalte, at Richie ikke havde det godt.
Han har endnu ikke kommenteret offentligt på hændelsen.
Koncerten var den første af mange, der er planlagt i forbindelse med Richies fælles turné med bandet Earth, Wind & Fire.
Den næste koncert skal ifølge planen finde sted i Chicago i morgen, fredag.