Det plejer at være knastørt, når sponsorer og fodboldklubber finder sammen.

De er altid glade for partnerskabet, og det kunne bare ikke være et bedre match, må man forstå. Men ikke lige for firmaet Dulux, der netop er blevet Tottenhams officielle maling-leverandør.

For selvom den titel i sig selv kræver kold mave at præsentere uden et smil på læben, så skulle det altså være et seriøst partnerskab. Det havde man bare lige glemt at fortælle den ansvarlige for de sociale medier hos Dulux.

»Vi er meget kede af de opslag fra Dulux denne morgen som svar på vores samarbejde med Tottenham. Disse afspejler ikke, hvor stolte vi er over at være den officielle maling-leverandør for klubben. Vi undersøger, hvad der skete, og undskylder til alle Spurs-fans,« måtte Dulux ud og skrive efter bommerten.

Hvad der skete, kan de bare blive hængende her og finde ud af. For en ansvarlig for Twitter-kontoen hos Dulux havde fart på inde på kontoret. Her skulle den pågældende reagere på flere kække Twitter-brugeres reaktioner på Tottenhams nye maling-leverandør.

Og så stak det af med svarene fra Dulux.

'Kan hunden spille midterforsvar?,' spurgte en bruger.

'Han vil nok gøre et bedre job,' var svaret til det fra Dulux.

'Mal det støvede pokalskab,' skrev en anden bruger.

'Lad være at være skør. Overflader skal være støvfri, før man maler,' lød det kække svar fra Dulux.

Og så kronede Dulux det hele med at dele en joke om Tottenhams tomme pokalskab for lige at runde en god morgen af.

Sådan kan man også skyde et partnerskab i gang.