Det kan godt være, at mange FCK-fans har protesteret – men det ændrer intet.

Parken i København får i fremtiden permanent besøg af en gylden måge.

Eller sagt med andre ord: Som TV 2 Kosmopol skriver, så flytter McDonald's ind på det store stadion.

For Københavns Borgerrepræsentation har stemt ja til, at der kan dispenseres fra lokalplanen for området, hvilket vil gøre det muligt at etablere fastfoodrestauranten.

Det skete torsdag aften.

Tidligere på året har FCK-fans i forbindelse med en Superligakamp protesteret mod planerne ved at smide plastikburgere på banen.

Også naboer til Parken har været utilfredse.