Netto åbner onsdag den første butik med kædens nye koncept, der er særligt fokuseret på frugt og grønt.

Således bliver kunderne i Netto på Kongelundsvej 49 i København de første til at se den nye indretning, som discountkæden lover vil ‘løfte butiksoplevelsen'. Alt fra musik og varer til Netto-medarbejdernes tøj og den velkendte gule farve er opdateret, lyder det fra Michael Løve, der er direktør i Netto.



»Vi har ganske enkelt revitaliseret hele vores butikskoncept, som har fået en gennemgribende makeover. Kernen i vores nye koncept vil stadig være det, som kunderne kender: Nemlig gode varer til de bedste priser. Men med vores nye koncept vil vi i endnu højere grad gerne skabe butikker, som det er rart at være i for kunder og medarbejdere,« siger han.

I den nye butik bliver frugt og grønt-afdelingen ‘markant større’ og får en mere ‘bærende rolle’, lyder det fra Netto-direktøren, ligesom convenience-varer får sin egen sektion.