Michael Braüner Schmidt stopper
Den lægefaglige direktør er færdig på posten.

Den lægefaglige direktør er færdig på posten.

En ledende figur træder nu tilbage på Aarhus Universitetshospital.
Således har den lægefaglige direktør Michael Braüner Schmidt fratrådt sin stilling på Aarhus Universitetshospital efter en gensidig aftale.
Det oplyser Region Midtjylland i en pressemeddelelse.
»Michael Braüner Schmidt har således haft en flot karriere, og vi vil gerne anerkende Michael Braüner Schmidt for sin store indsats på Aarhus Universitetshospital. Vi ønsker Michael Braüner Schmidt et langt og velfortjent otium,« siger koncerndirektør Poul Michaelsen.
Michael Braüner Schmidt træder tilbage, fordi der skal sammensættes et nyt team af direktører i hospitalsledelsen.
Her har man ikke vurderet, at det var muligt at tilbyde Michael Braüner Schmidt en passende stilling, indtil han skulle på pension.
Michael Braüner Schmidt kom tilbage til Aarhus Universitetshospital i 2022, hvor han blev ansat som lægefaglig direktør.