Det er tradition, at man kan få venner og bekendte til at skrive hilsner i studenterhuen.

Og i år var studenterne endda så heldige, at de kunne sikre sig en signatur fra selveste Kåre Quist, hvis man bare dukkede op ved Storkespringvandet i København klokken 12.30 fredag.

Det skrev han på sin Instagram, tidligere på ugen, men der var bare lige et problem. 

Ifølge Se & Hør var der nemlig ingen, der kom forbi DR-værten for at få skrevet i huen.

Mediet spekulerer i, at ingen dukkede op, fordi de færreste vogne var på farten, eller at folk har haft dimission på deres respektive skoler. 

Kåre Quist blev da heller ikke på stedet længe, da han ifølge mediet smuttede under en time efter, at han var dukket op.

Angiveligt skulle værten have forladt stedet klokken 13:20, fordi han skulle til en anden studenterfest.

Mediet fik også fat i en student, som ikke vidste, at Kåre Quist ville stå på stedet.