Josefine Høgh i stor lykke: Har endelig født
Lasse Sjørlev og Josefine Høgh er blevet forældre for anden gang.

Lasse Sjørlev og Josefine Høgh er blevet forældre for anden gang.

'Hun tog sol og sommer med sig, og spreder allerede uanede mængder kærlighed i vores familie.'
Sådan indleder det danske kendispar Josefine Høgh og Lasse Sjørslev et opslag på Instagram.
Parret afslører, at deres datter, Betty, kom til verden fredag.
I opslaget er der delt et billede fra efter fødslen, hvor både mor, far og baby indgår.
'Lykkelig er en underdrivelse!' skriver parret i opslaget.
Josefine Høgh og Lasse Sjørslev har været gift siden 2019 og har nu to børn sammen.
Foruden Betty har de også datteren Molly.
Vejen til parrets andet barn har ikke været helt nem.
For siden hun og manden Lasse Sjørslev – der er vært på TV 2 – fik datteren Molly i november 2021, har Josefine Høgh været gravid flere gange.
Men to gange måtte hun igennem en abort.
»Sidste år var jeg gravid i 9 måneder uden at få et barn i mine arme. Hvis jeg havde aborteret her tredje gang, tror jeg ikke, jeg havde orket mere lige nu. Det var simpelthen for hårdt at være i, både at blive ved med at håbe, men også for kroppen. Jeg var ved at komme lidt for langt væk fra den, jeg egentlig er,« fortalte Josefine Høgh i en artikel med To the Moon Honey.
Men denne gang har der ikke været nogen komplikationer ved fødslen.