Grevinde Alexandra i rørende hyldest til grev Nikolai
På Instagram skriver grevinden, at hun er stolt af sin søn.

På Instagram skriver grevinden, at hun er stolt af sin søn.

I programmet 'Nikolai' giver TV 2 danskernes et helt unikt indblik i grev Nikolais liv.
Men det er ikke kun den gængse danske befolkning, der glæder sig til et indblik bag kulisserne.
Det gør en af grevens tætteste også – nemlig hans mor grevinde Alexandra.
I et opslag på Instagram kommer hun med en rørende hyldest til sønnen.
'Jeg ved hvor jeg vil være i aften', indleder hun opslaget og afslutter med ordene:
'Er ret stolt af ham'.
I opslaget er der ligeledes et klip fra serien, hvor man hører grev Nikolai sige:
»Min mor har stor betydning, og hun har en kæmpe indflydelse på mit liv«.
I den spritnye serie har et kamerahold fulgt grev Nikolai i et år, mens han »forsøger at finde balancen mellem arbejdsliv og alle sine drømme«.
Her sætter han blandt andet ord på, hvordan han oplevede det, da dronning Margrethe i 2022 fratog ham titlen som prins.
»Både mit liv og den rolle, jeg tidligere har skullet udfylde, det har ændret sig. Og det, at der er blevet truffet en beslutning på mine vegne, det er selvfølgelig aldrig rart,« fortæller han.
TV 2’s dokumentar ‘Nikolai’ er på i alt fire afsnit og sendes hver mandag.