Tre Michelinstjerner giver mange kunder i biksen, men det betyder også, at man har tårnhøje udgifter. 

Sådan ser det i hvert fald ud, når man kigger på det seneste regnskab hos restauranten Geranium, der netop har præsenteret et stort underskud. 

Regnskabet for Geranium ApS viser, at stjernekokken Rasmus Kofoed og kompagni kom ud af 2025 med et underskud på næsten to millioner kroner. 

Regnskabet viser, at det altså står markant værre til for restauranten, der har hjemme i Danmarks nationalarena for fodbold, Parken.

I 2024 havde Geranium et overskud på hele 2,1 millioner kroner, men det har altså været svært at leve op til i 2025. 

På bare det ene år har restauranten altså præsenteret et regnskab, der er mere end fire millioner kroner dårligere end året før på bundlinjen.

Geranium er en af blot tre restauranter i Danmark, som har opnået tre Michelin-stjerner.

De to andre er Jordnær og Kadeau, som ligger i henholdsvis København og Gentofte.