Dansk rapper aflyser og udskyder koncerter efter konkurs


Han hittede i begyndelsen af 00erne, men siden er det gået ned ad bakke for Marc Johnson.
B.T. kunne fredag fortælle, at den jyske 'Kig Forbi'-rapper er gået personligt konkurs.
Nu aflyser og udskyder han også koncerter.
Johnson skulle have gæstet Europahallen i Aalborg den 12. oktober, men de planer er således sløjfet.
Det skyldes 'personlige omstændigheder', lyder det på Aalborg Kongres og Kulturcenters hjemmeside:
»Koncerten er desværre aflyst grundet personlige omstændigheder. Billetkøbere er orienteret på mail og sms.«
Han har også udskudt en koncert i København, erfarer Ekstra Bladet.
Her skulle han have optrådt i Store Vega 18. oktober.
I en mail til dem, der har købt billetter, oplyser spillestedet, at 'personlige omstændigheder' står i vejen for showet.
»Grundet personlige omstændigheder er Marc tvunget til at trykke pause på liveknappen for at passe sit mentale helbred,« lyder det i mailen ifølge Ekstra Bladet.
Johnson ønskede ikke at udtale sig om sin konkurs, da TV 2 Østjylland fik fat på ham:
»Jeg har ikke noget at sige til det overhovedet,« lød det.