Luna havde ofte fået leveret varer fra udleveringsfirmaet Nemlig.com, og indtil lørdag morgen havde hun kun haft positive oplevelser med virksomheden. Chaufførerne kom altid til tiden og havde altid friske grøntsager med sig.

Men nu er det slut. Hun vil ikke længere handle hos det digitale supermarked.

Den oplevelse, hun blev udsat for af chaufføren lørdag morgen, var både ’ulækker’ og ’grænseoverskridende’.

TIP OS: Har du oplevet noget lignende? Send SMS på 1929

Chaufføren ankom ganske vist med de rigtige varer til hendes lejlighed på Østerbro i København. Men det var først, da han var smuttet, at det blev rigtig ubehageligt for den 27-årige kvinde.

»På vej ud af døren, spørger han mig, om han må låne mit toilet. Det synes jeg, var lidt mærkeligt, men jeg gav ham lov til det. Små 10 minutter efter han forlod min lejlighed, lå der fire sms’er fra et ukendt nummer på min telefon,« fortæller hun til BT.

Sms’erne var både 'intimiderende' og 'vulgære', fortæller hun.

På de første stod der: ’You are very beautiful. Are you married?’ Thanks for the toilet’.

Da Luna ikke svarede, blev afsenderen utålmodig og skrev: ’You don’t talk to me? Ok… Good day’.

Luna er slet ikke i tvivl om, at Nemlig.com-chaufføren er afsenderen. Og slet ikke, når der blev takket for toilet-besøget.

Det er både forstemmende og uhørt, at en chauffør bruger sin stilling til at misbruge personlige oplysninger på kunderne, mener den forulempede kvinde.

»Jeg synes, det er direkte ulækkert. Det er meget invaderende, og så var han endda inde i min lejlighed. Hvis han bare skulle have lånt toilettet, så fred være med det, men at han bombarderer mig med sms’er, som om han skrev til en Tinder-app, er jo slet ikke rimeligt,« siger Luna.

Ifølge hende var chaufføren cirka 30 år gammel, 175 centimeter høj og havde lys hud og mørkt fuldskæg. Han snakkede udelukkende engelsk og kunne godt have østeuropæisk oprindelse, forklarer hun.

Den 27-årige københavner har nu klaget over oplevelsen til Nemlig.com, der, som kompensation for den ubehagelige oplevelse, har tilbudt hende en æske chokolade og to flasker vin. Hvis hun hellere vil have et gavekort på 500 kroner til sin Nemlig.com-konto, kan hun også vælge det.

Men Luna har kun hovedrysten tilovers for virksomhedens tilbud.

»Det er fuldstændig langt ude. De forsøger at spise mig af med en pakke chokolade og to flasker vin. Det er ikke godt nok« siger Luna.

Lørdag aften kunne Nemlig.com så fortælle, at de har taget konsekvensen og fyret den pågældende chauffør.

»Vi tager på det kraftigste afstand fra en sådan opførsel, og vi har derfor valgt at stoppe samarbejdet med chaufføren med øjeblikkelig virkning. Det er en meget atypisk situation og opførsel, som ligger langt fra den store ros, som chaufførerne ofte får. Vi er utrolig kede af, at kunden har haft denne oplevelse, og kan garantere, at vi bestemt tager situationen meget alvorligt,« skriver Henrik Hjorth, viceadministrerende direktør i Nemlig.com i en mail til BT.

Se chaufførens sms'er til Luna her: