Hjemmesiden Beautyhome.dk er midlertid blevet lukket ned efter klager og frustration over manglende leveringer.

Nu er iværksætteren bag hjemmesiden blevet anmeldt til politiet, skriver Sjællandske Medier.

Manglende leveringer, ødelagte varer og penge, der alt for hurtigt bliver trukket. Det er bare nogle af de klager, som er skyllet ind på Trustpilot og Facebook om webshoppen Beautyhome.dk, som blandt andet sælger udsmykninger til hjemmet.  De mange dårlige anmeldelser har gjort, at virksomheden nu er lukket ned. I første omgang for en periode.

Sådan ser beskeden ud mandag aften, hvis man besøger hjemmesiden.
Sådan ser beskeden ud mandag aften, hvis man besøger hjemmesiden. Foto: Beautyhome.dk
Vis mere

’BeautyHome tager ikke imod flere nye bestillinger for en kort periode, grundet vi har en række problemer som vi skal have rette op på, for at kunne sikre vores kunder den bedste service i fremtiden,’ skriver BeautyHome.

Virksomhedens ejer er Niklas Fahnøe Pedersen på 21 år fra Holbæk. Han sælger via BeautyHome.dk varer, der er produceret i Kina, fra sit lager på sin fars gamle minkfarm, hvor han har omsat for over en million kroner, skriver sn.dk.

Niklas Fahnøe Pedersen medgiver over for avisen, at hans firma har stået over for nogle udfordringer. Men han nægter bevidst at have snydt nogen, skriver sn.dk. Midt- og Vestsjællands Politi bekræfter over for mediet, at Beautyhome Denmark er blevet anmeldt for bedrageri og svindel. Politiet har dog ikke set nærmere på sagen endnu.

En af de kunder, der tidligere er blevet snydt, er Birgit Hansen fra Sønderjylland.

Hun havde i oktober købt to bamser på hjemmesiden til 590 kroner, men de var gået i stykker, før de overhovedet blev brugt. Derfor sendte hun i november den ene af bamserne retur til Beautyhome og forventede at få nye retur. Men det skete aldrig.

»Jeg sendte en mail, hvorefter de svarede, hvad jeg skulle gøre. Det var en standardbesked, og siden har jeg ikke hørt derfra. Jeg kan heller ikke komme telefonisk i kontakt med dem,« forklarer Birgit Hansen ifølge sn.dk

Niklas Fahnøe Pedersen erkender at have lavet fejl, men han afviser, at han har forsøgt at snyde folk.

»Jeg erkender 100 procent, at der har været fejl. Men jeg har ikke snydt nogen, siger den bare 21-årige administrerende direktør og ejer og understreger, at han ikke ønsker at tage imod nye ordrer, før der igen er kommet styr på forholdene,« siger han.