'Mama, I made it!'
Det var nok dét, Anders Antonsen tænkte, da han vågnede torsdag morgen.
For her opnåede den danske badmintonstjerne noget, som ikke ret mange kan prale af at have stående på cv'et.
Den 25-årige dansker prydede nemlig et kæmpe reklamebanner på det ikoniske Times Square i New York, viser et opslag på hans Instagram-profil, som du kan se nederst i artiklen.
»Det ser crazy ud. Der er virkelig mange, der skriver og nærmest lykønsker mig,« siger Anders Antonsen til B.T.
Årsagen til, at et stort billede af Anders Antonsen pludselig poppede op på det mest besøgte sted på Manhatten, er dog ret enkel.
For danskerens hovedsponsor, badmintonmærket Victor, kan nemlig fejre 55-års jubilæum, og derfor har det taiwanske sportsmærke investeret store summer i et elektronisk reklamebanner på Times Square-sammenfletningen.
»Da de fortalte mig, den kom op, så tænkte jeg ikke så meget over det, men da jeg så det …'Hold da kæft!', tænkte jeg. Jeg var selv i New York i sommer, og det er jo et sindssygt område med en masse mennesker. At kunne sige, man har hængt dér … ja, det billede skal sgu rammes ind,« fortæller Antonsen og fortsætter:
»Folk har jo skrevet: 'Shit, det er vildt' og 'Hold op, det er fedt'. Det føles lidt som en præstation i sig selv, når man tænker på, hvordan folk reagerer. Det er sgu godt lavet af Victor, må jeg sige. De tænker ud af boksen.«
Det er dog ikke kun Anders Antonsen, som Victor har valgt at smække op på det ekstremt eksponerede sted i den amerikanske storby.
Badmintonspillerne Tai Tzhu Ying, Hendra Setiawan, Mohammad Ahsan, Lee Zii Jia, Apriyani Rahayu og Siti Fadia Silva Ramadhanti er ligeledes en del af reklamekampagnen.
Victor skriver i et opslag på Instagram, at reklamebanneret desuden skal være med til at promovere badmintonsporten verden over.
Times Square er et af de dyreste steder i hele verden at få sat et reklamebanner op. Her kan prisen hurtigt løbe op i 350.000 danske kroner per dag.