»Vi skal ikke nedlægge velfærdsstaten, vi skal udvikle den,« lød det i en 1. maj-tale i går fra Pernille Blach Hansen, næstformanden i den socialdemokratiske folketingsgruppe.

Udvikles? Det lyder spændende. Hvad har Pernille Blach Hansen i tankerne?