Det verdensberømte par Kim Kardashian og Kanye West er blevet forældre igen. Det skriver Kim Kardashian på Twitter og på sin hjemmeside.
'Han er her', sådan lyder kort og præcist på Kim Kardashians Twitter-profil. Til tweetet er der tilføjet et billede, hvor Kim Kardashian holder i hånd med manden og rapstjernen Kanye West.
Mere præcist betyder det, at Kim Kardashian og Kanye West er blevet forældre for anden gang. Og ligeledes betyder det, at parrets første barn, North West, nu er blevet storesøster til en dreng.
På Kim Kardashians hjemmeside lyder beskeden til de mange millioner fans ganske enkelt:
'KANYE OG JEG HAR BUDT VORES BABY DRENG VELKOMMEN - Kim kardashian West og Kanye West bød her til morgen deres søn velkommen til verden. Mor og søn har det godt' står der.
Over de seneste måneder har det været ganske tydeligt, at Kim Kardashian kom tættere og tættere på fødslen af sønnen, da hun flere gange har optrådt offentligt med den voksende mave til fuldt skue.
Men graviditeten har dog ikke været hel nem denne gang for Kim Kardashian. Tidligere på året har hun været ude og fortælle, at hun faktisk var syg under graviditeten. Og det kan betyde, at parrets nyfødte søn kan blive deres sidste.
»Jeg har en sygdom i min livmoder, der hedder placenta accreta. Jeg har gennemgået små operationer for at fikse det, men det har forårsaget et hul i min livmoder, som jeg tror, gør det svært at blive gravid igen,« sagde Kim Kardashian.
Og måske netop af den årsag har Kim Kardashian glædet sig ekstra meget.
