- Selvfølgelig er det da en fordel, at man har været med på nogle U-landshold, for så har man været dygtig på et tidspunkt og gjort sig positivt bemærket. Men det betyder ikke, at det er dem, vi udtager, når vi kigger på spillere. Vi ser ikke på samtlige spilleres cv, men udtager de bedste spillere, siger Peter Bonde til bt.dk.
- Jeg tolker det (udtalelserne.red.) som en ung mand, der spillede en fin kamp mod FC Vestsjælland - og som også har spillet mange gode kampe tidligere -, som gerne vil på landsholdet. Det er glædeligt, at vi har nogle dygtige fodboldspillere, som stræber efter at komme på landsholdet, siger Peter Bonde.
Del: