Ifølge tyske Kicker vil Stuttgart skille sig af med William Kvist i sommeren transfervindue.
Den tyske Bundesliga-klub har hentet otte mand ind til den nye sæson, og det betyder, at truppen simpelthen er blevet for stor. Derfor skal der ifølge sportsdirektør Fredi Bobic nu renses ud i spillertruppen.
- Vi har nået det, vi skulle nå. Truppen er nu egentlig for stor, lyder det fra Bobic.
Og det kommer altså ifølge Kicker til at gå ud over danske William Kvist, der gled ud af Stuttgarts hold i slutningen af den forgangne sæson.
Kicker skriver, at den danske landsholdsspiller og italienske Christian Molinaro står øverst på listen over spillere, som Stuttgart vil sælge.
Det skyldes angiveligt, at begge spillere er blandt klubbens bedst betalte, men ikke leverer det på banen, som man havde håbet på.
Stuttgart købte for knap to år siden William Kvist i FC København for ca. 35 mio. kr.