Martin Bunk
Vinder af Popstars med boybandet FU:El i 2003 Nu: universitetsstuderende
Vinder af Popstars med boybandet FU:El i 2003 Nu: universitetsstuderende
- Siden Popstars har jeg arbejdet her og der i alle mulige jobs som pædagogmedhjælper, arbejdet i Tivoli osv. Jeg sparede op til at rejse jorden rundt og var i Sydøstasien og USA. Jeg har ikke lavet musik siden, men jeg har heller aldrig drømt om det. Det var egentligt ret fesent, at jeg vandt, for der var mange andre, der var bedre, og det gik stille og roligt ned af bakke med FU:EL indenfor et år. Jeg regner med at skulle læse i lang tid på min uddannelse, prøve forskellige praktikpladser og drømmer om at lave journalistisk arbejde en dag.