Jespersen til indvandrerkvinder: Gør oprør
Der er brug for et nyt kvindeoprør. Indvandrerkvinder i Danmark skal starte en kvindekamp som den, danske kvinder udkæmpede i 60'erne og 70'erne. Det sagde indenrigsminister Karen Jespersen til en flok indvandrerkvinder, der i går var til møde med Karen Jespersen og ligestillingsminister Lotte Bundsgaard i Vejle.