For 10. gang på ti år blev det til et tidligt exit fra X Factor for Jannie Rasmussen. Men det slår ikke den 37-årige hjemmegående mor til to ud.
10 års jubilæet for Janni Rasmussen blev ikke den succes, som hun kunne have håbet på.
Det blev lynhurtigt til tre gange 'nej' fra de tre dommere. Og selvom Mette Lindberg efterfølgende bad om en autograf fra Janni Rasmussen, så var den hurtige afsked med X Factor årgang ti ikke sjov. Men det er ikke ensbetydende med, at hun dropper næste år.
»Efter jeg fik det 'nej', så faldt der et par tårer. Men lige så snart jeg var ude af det værelse, så var jeg hurtigt videre. Og jeg er klar til næste år,« siger Janni Rasmussen.
Hun fik at vide af Thomas Blachman, efter sin audition, at hun ikke skulle komme tilbage. Men det er ikke noget, den skaldede dommer skal bestemme.
»Blachman skal ikke afgøre, om jeg kommer igen. For det gør jeg, men det ville nok hjælpe mig næste år, hvis Blachman ikke er dommer, for han - og Remee - kan godt være lidt grove i munden,« siger hun.
Janni Rasmussen har da også en klar plan for, hvordan hun skal få succes næste år.
»Jeg kommer igen til næste år. Jeg vil begynde til kirkekor, så jeg får øvet mig en masse. Og så vil jeg øve mig på en bestemt sang. Desuden vil jeg købe et musikanlæg med mikrofon, så jeg kan øve mig til forskellige instrumentalnumre. Det gør jeg ved at finde numre på Yotube, som jeg kan øve mig med derhjemme,« siger Janni Rasmussen, der fortæller, at hun bogstavelig talt har X Factor under huden.
Hun har nemlig en tatovering af X Factor-logoet på højre skulder.
»Den fik jeg sidste år, efter jeg ikke gik videre. Og det er for at vise, at jeg har ægte X Factor-blod i årene og jeg ikke giver op,« siger Janni Rasmussen, som vi næsten helt sikkert vil se igen til næste år.
