Caroline Fleming har ikke lavet tv, siden hun i 2017 medvirkede i det britiske realityformat 'Ladies of London' - men nu er hun tilbage.
Serien 'Caroline & Dr. Kølle' følger Caroline Fleming og hendes kæreste, plastikkirurgen Frederik Kølle, i deres par- og hverdagssysler.
Det handler bestemt ikke om de store spørgsmål, men er i stedet et blik ind i den slags problemer og hverdagsgøremål, man kun har i overklassen.
Kan Caroline Fleming mon få lov at købe noget i Louboutin-butikken inden en galla, selvom butikken er lukket?
Spoiler alert: Det kan hun heldigvis godt – for hun er jo Caroline Fleming.
Kan Caroline Fleming nå at få ordnet negle på både fødder og hænder, inden hun og Frederik Kølle skal til en middag under deres romantiske weekend i London?

Og – kan Caroline Flemings store kvalitetspuf mon nå at blive ombetrukket hos Mulberry, inden den skal sendes til den nye feriebolig i Schweiz?
De rigtige problemer er med andre ord ikke rigtigt eksisterende i ‘Caroline og Dr. Kølle’, og det er både ret tåkrummende, fordi det kan virke ekstremt virkelighedsfjernt at se på, men samtidig kan jeg ikke se mig fri for at finde det underholdende.
Mest fordi Caroline Fleming i sig selv er en overgearet hvirvelvind af et menneske, hvis grin og energi smitter.
Man kan heller ikke lade være med at trække på smilebåndet, når Fleming løber rundt i en parkeringskælder, fordi hun har glemt, hvor hendes bil er parkeret - eller lige skal købe 100 glas og forsøge at bære dem hjem selv.
Programmet har dog et gigantisk problem: Det lugter langt væk af reklame.

For selvom vi følger Caroline Fleming og Frederik Kølles private liv, så er der ingen tvivl om, at det i den grad er parrets fælles og nyåbnede skønhedsklinik, Caolin i Charlottenlund, der er i fokus.
Vi ser blandt andet, hvordan Caroline Fleming selv går under kniven og får opereret sine øjenlåg for rullende kameraer.
Caroline Fleming får også sin britiske reality-veninde på besøg, der i øvrigt også lige vil anbefale stedet, og i afsnit to af programmet giver Fleming selv også en udførlig reklame for en behandling med rødt lys.
»Du får virkelig en radiance og en glow,« lyder det fra Caroline Fleming, der bebuder, at det er hendes favoritbehandling, som hun gerne fik flere gange ugentligt.

Det er jo efterhånden en indbygget præmis i denne type kendis-dokumentar/realityprogram, at de kendte medvirkende selvfølgelig får noget reklame.
Netflix-dokumentaren om popstjernen Christopher og hans kone Cecilie Haugaard, der havde premiere i august, er et fint eksempel på samme model.
Havde Christopher medvirket, hvis ikke det var fordi, han udmærket ved, at potentielt millioner af seere lige får hørt hans musik også og måske køber en billet til en koncert?
Næppe.
En form for reklame er en del af gamet, særligt da kendte mennesker unægteligt altid vil være reklamesøjler for sig selv – men balancen er bare altafgørende, og i ‘Caroline og Dr. Kølle’ bliver det simpelthen for tykt.
Særligt, når man også ved, at parret har kæmpet med underskud i deres forretning, kan man jo ikke lade være med at få tanken, at man har besluttet at lade et kamera følge med på et par dates – og så til gengæld give klinikken et ordentligt boost.
Det står jo parret frit for – men det ødelægger en del af seeroplevelsen, når reklameelementet fylder så betydelig en del af programmet.
I Christopher-dokumentaren på Netflix får vi som seere trods alt det pay off, at vi kommer ret tæt på nogle sårbare emner, en svær hverdag som familie - og vi får konflikt.

Men i ‘Caroline og Dr. Kølle’ udebliver det sårbare i høj grad desværre også, og det er ærgerligt.
Vi ser, da Frederik Kølle skal opereres i knæet, og det fylder for både ham og Caroline Fleming. Men altså ikke mere end, at hun lige får shoppet lidt, mens han opereres.
Det havde været interessant, hvis man eksempelvis var gået dybere ind i, hvordan et par med hver tre børn forener deres liv – med andre forældre (eksempelvis Nicklas Bendtner) på sidelinjen.
Eller hvis vi hørte om de økonomiske problemer i klinikken, eller nogle svære følelser i det hele taget.
Selv de meget rige og berømte har jo trods alt også rigtige problemer, og det ved vi godt.
Men vi bliver hele tiden på overfladen, og det er underholdende nok i momenter, men det bliver desværre også ret ligegyldigt i længden.
'Caroline og Dr. Kølle' kan ses på Viaplay.

