Du kan se hele den nye Spies-reklamefilm herover.

Spies-reklamefilmene 'Do it for Denmark og 'Do it for Mom' gik verden rundt med budskab om, at du som dansker blev nødt til at tage mere på ferie for at få gang i lagengymnastikken - og dermed gøre både din mor og Danmark en tjeneste. Fødselsraten var nemlig faldende, lød det fra rejseselskabet. Og hvilke forældre elsker ikke at få børnebørn?

Nu har Spies igen lavet en reklamefilm med sex som omdrejningspunkt, og også den bliver delt vidt og bredt på de sociale medier. I den nye kampagne 'Do it Forever' har rejseselskabet sat sig et nyt mål for øje. Ifølge Spies er fødselsraten nu igen i vækst, men det ser derimod mere end trægt ud med sexlivet, når først de små poder er kommet til verden.

Ifølge en undersøgelse Epinions Danmarkspanel har foretaget for Spies, har hele 46 procent af danskerne mindre sex med deres partner, efter de har fået børn. Sølle to procent har mere sex efter at være blevet forældre. Undersøgelsen viser også, at danskernes sexliv daler med alderen.

Og Spies er klar med løsningen på også dette problem: At tage på eksotiske ferier for at få gang i amorinerne igen.

»Vores undersøgelse viser, at danskere uanset alder dyrker mere sex, når de tager på ferie, end når de er hjemme i de vante rammer. Herudover er eksotiske rejser til destinationer langt væk som eksempelvis Maldiverne, Seychellerne eller Barbados oplagte til at dyrke hinanden og parforholdet, også efter at man får børn. Danske par har nemlig i snit 102 pct. mere sex med deres partner på en eksotisk ferie end i hverdagen. Og de eksotiske ferier er dermed den ferieform, hvor garantien for sex er størst,« siger Jan Vendelbo, administrerende direktør i Spies, i en pressemeddelelse.

Derfor tilbyder Spies med kampagnen 'Do it forever' en slags fertilitetsbonus til de danskere, som har medvirket til, at fødselsraten igen er stigende. Jo flere børn I har, desto større rabat får I simpelthen. De næste 10 år får du rabat på eksotiske ferier, så der er rig mulighed for at dyrke parforholdet under fremmede himmelstrøg i mange år fremover. Og ifølge Spies' knalde-kampagne er der særdeles gode grunde til at holde dampen oppe, også efter børnene er kommet til verden. Udover at sex jo er sjovt, øger det også din livskvalitet.

»Sex er ikke kun vigtigt, når man er ung. Det er vigtigt hele livet igennem. Regelmæssig sex booster immunforsvaret, styrker hjertet og livsgløden. Derfor er sex med andre ord en vigtig del af et sundt liv,« siger Bjarke Oxlund, bestyrelsesleder i Sex og Samfund, i pressemeddelelsen.

I reklamefilmen fremgår det, at sex gennem hele livet skulle styrke dit immunforsvar så meget, at det kan forøge din levetid med op til otte år.

Danskerne har i den grad taget den nye kampagne til sig. I skrivende stund er den blevet delt på Facebook over 700 gange og har høstet over 1.000 'likes'. Flere hundrede har skrevet i kommentarsporet, og langt de fleste roser Spies for reklamefilmen, hvor du blandt andet kan se Brødrene Olsen som piloter i et charterfly fyldt med modne, kærlighedslystne danskere.

Her er blot et par af de begejstrede kommentarer.

'Do it Forever' er sidste del af Spies' 'Do it for'-tretrinsraket, som startede i foråret 2014 med reklamekampagnen 'Do it for Denmark' og blev fulgt op med 'Do it for Mom i efteråret 2015. Du kan se de to reklamefilm - som også gik viralt - herunder.