____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>’Vild med dans’ er slut, men Allan Simonsen har tydeligvis ikke forladt dansesporet helt. I en ny reklamekampagne for SodaStream er han klædt ud som de fire dommerne, der igennem hele sæsonen har givet lave point og hårde kommentarer til den folkekære fodboldhelt.

- Reklamen er jo bare en sjov gimmick til dommerne og til andre, som ser den. Den henviser jo til ’Vild med dans,’ som var en sjov og spændende tid. Og så tænkte jeg: Jamen lad mig da fortsætte i ’Vild med dans’-sporet, fortæller Allan Simonsen til BT.

Reklamen er dog ikke ment som en provokation eller et modsvar til dommernes hårde ord. Allan Simonsen håber tværtimod, at Nikolaj Hübbe, Anne Laxholm, Jens Werner og Britt Bendixen vil grine lidt af det.

Du kan se billederne i billedhjulet øverst eller hvis du er på mobilen HER.

- Jeg håber, at de synes, at den er sjov. Og hvis de ikke synes det, så kan jeg jo ikke gøre noget ved. Ligesom jeg ikke kan gøre noget ved de kommentarer, som de kom med til mig under programmet, siger fodboldhelten, der ikke mener, at han sælger ud ved at optræde i en reklame efter dansekarrieren.

- Jeg medvirker i det, som jeg synes er sjovt. Jeg har ikke behov for at medvirke i noget økonomisk set, men der er ting, som jeg synes er fint nok at deltage i, siger Allan Simonsen.

Ikke første gang

Og det er da heller ikke første gang, at fodboldlegenden lægger ansigt til en reklame for netop SodaStream, der producerer sodavandsmaskiner.

- Allan Simonsen var også frontfigur for os i 80’erne, og så synes vi, at de værdier han står for passer godt til vores brand. Vi er jo et lidt rebelsk brand med et glimt i øjet, og derfor synes vi, at det var sjovt at bruge ham efter alt den virak, der var i ’Vild med dans’, siger Michele Fitzwilliams, der er Marketing Manager hos SodaStream.