Jesper Skræm er færdig med at spise på McDonalds. I sidste uge fandt han nemlig en fjer i sine hot wings, da han spiste på kædens restaurant i Frederikshavn.

____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>Den 24-årige maskinmesterelev Jesper Skræm fra Frederikshavn fik en noget dårlig smag i munden, da han i sidste uge spiste på den lokale McDonalds restaurant.

Han havde bestilt en portion hot wings, men mens han sad og spiste, opdagede han pludselig en fjer på én af dem.

- Så havde jeg ligesom ikke lyst til at spise mere, og jeg smed resten ud. Jeg kunne godt have skabt mig, og de kunne give mig både det ene og det andet, men det kan jeg ikke bruge til noget. Jeg har ikke lyst til at spise der mere, siger han.



LÆS OGSÅ:



Jesper Skræm spiste på samme restaurant i Frederikshavn, hvor en kunde for få dage siden fik udleveret en muggen burger. 

- Jeg spiser ikke på McDonalds mere, siger han og henviser til omtalen af den mugne burger på bt.dk tirsdag.

- Det må jo være fordi, de ikke har kontrol over deres ting, siger han og lægger ikke skjul på, at han er forarget over oplevelsen. 

- Sådan noget skal ikke gå ubemærket hen. Det er jo mad, de sælger til mennesker. Det er altså for klamt.

McDonalds Danmark beklager episoden.

- Vi stiller generelt meget høje krav til vores produkter. Vi lever af tilfredse gæster, og det har vi også helt generelt. Vi har landets højeste krav til hygiejne og fødevaresikkerhed.

Det siger kommunikationsdirektør hos McDonalds, Sara Helweg-Larsen og understreger, at det er helt tilfældigt, at de to episoder er sket på den samme McDonalds. Det er nemlig én og samme leverandør, der leverer produkter til kæden restauranter over hele landet.

Hun ærger sig over, at Jesper Skræm ikke klagede til personalet, mens han sad i restauranten.

- Folk kommer ind på McDonalds for at få en god oplevelse, og skulle der være nogle, der mod forventning ikke har det, så vil vi rigtig gerne i dialog med dem - allerhelst, mens de sidder i restauranten, siger Sara Helweg-Larsen.

Hun understreger, at kunder, der har en dårlig madoplevelse på en af landets mange McDonalds restauranter, altid er velkomne til at få byttet deres mad.