En ny reklame er gået viralt herhjemme i Danmark. Budskabet i reklamen er enkelt. Tag på solferie, så vi kan få lavet nogle børn til hjælp for velfærdssamfundet – og potentielle bedsteforældre.

’Man kan ikke købe kærlighed’.

’Eller kan man?’

Sådan indleder Spies Rejser selskabets nye reklame, som er gået viralt og er blevet delt på Facebook hele onsdagen.

For den over to minutter lange reklame har et ganske særligt budskab. Vi danskere formerer os ikke i det omfang, som er godt for vores velfærds samfund og slet ikke godt for potentielle bedsteforældre, der savner at få børnebørn.

Og derfor skal vi danskere nu på sol- og, forstår man på Spies, sexferie, så vi kan få produceret nogle børn.

I reklamen, som du kan se her i artiklen, følger vi et par, som sendes på solferie i syden, hvilket er med til at øge parrets lyst til hinanden.

Det er de helt høje tangenter, der bliver spillet på i reklamen.

’Som du måske allerede ved, så har man meget mere sex på en solferie. Modsat andre ferieformer’, lyder det i reklamen, der også fortæller, at solferien helst skal være aktiv, da man dermed får endnu mere lyst til sin partner.

’Og derudover øger motion også blodtilførslen til kønsorganerne’, lyder det i reklamen, hvor der for alvor bliver spillet på det seksuelle, inden tonen lige går en anden vej, og henvender sig til de potentielle bedstemødre.

De opfordres nemlig til at sende deres børn på en aktiv solferie og dermed blive sikret et barnebarn inden for ni måneder.

Reklamen er naturligvis lavet med et glimt i øjet. Og den er da også hurtigt blevet et hit – muligvis blandt potentielle bedstemødre.

I skrivende stund er den blevet delt over 6.700 gange og blivet ’liket’ over 7.000 gange på Facebook. Også i kommentarfeltet er der ros til Spies Rejser, der hyldes for en sjov reklame.

Og så kan vi vel bare lade opfordringen gå videre til alle mødre, der gerne snart vil have et barnebarn.