Jeg vil gerne aflevere min regnjakke tilbage, det regner ikke mere. Det er blot en af mange latterlige undskyldninger kunder rundt i verden har benyttet, for at aflevere brugte varer tilbage.

Det kan være en god grund, det kan være en nødløgn, eller det kan være idioti. Som butiksansat er man vidne til mange undskyldninger om, hvorfor kunder afleverer købte produkter tilbage. Britiske Daily Mail har samlet en række af dem.

De har været på jagt både på Imgur og Reddit, hvor flere brugere har bidraget med billeder og anekdoter. Nedenfor er der samlet en række af dem.

En person ville gerne aflevere et stykke kattelegetøj tilbage, da det 'stoppede med at virke efter 30 minutter.'
På legetøgsæsken står det ellers skrevet, at legetøjet automatisk slukker efter 30 minutter.

Foto: Imgur
Vis mere

En anden person ville gerne aflevere sin slow cooker tilbage, da det simpelthen tog for lang tid at lave mad med den. Ups!

Foto: Imgur
Vis mere

En kunde var også uheldig. Vedkommende ville aflevere et virus-program tilbage, da kundens computer fortalte, at virusprogrammets CD indeholdt en virus. Hvor uheldig kan man være.

Foto: Imgur
Vis mere

Man kan også gå til ekstremerne, hvis den butiksansatte ikke vil refundere ens køb. Her smed en mand simpelthen bukserne, efter han blev sur over, han ikke kunne få refunderet sit køb. Frisk løsning, må man sige.

Foto: Imgur
Vis mere

En tv-kunde ville gerne aflevere sit 3D-tv tilbage, da det gav ham hovedpine - nuvel. Men han var også utilfreds med, at han var begyndt at se folk i 3D i virkeligheden. Det kan da heller ikke være rigtigt altså!

Foto: Imgur
Vis mere

Her melder historien ikke noget om, hvad vedkommende gjorde forkert, men en kunde ville gerne aflevere massagegelé tilbage. Således synes kunden ikke, at massagegeléen var tilfredsstillende.

Foto: Imgur
Vis mere

På Reddit er der også flere udmeldinger, om dårlige undskyldninger. Du kan læse et lille udpluk her:

Foto: Reddit
Vis mere

 

DAGENS AFSTEMNING: