Richard Procter blev ydmyget på det groveste, da han forleden bestilte en kop kaffe hos Starbucks.

Normalt plejer ekspedienterne i Starbucks at skrive navnene på kopperne, når de langer dem over disken. Og det var også tilfældet, da Richard Procter den 13. januar besøgte Starbucks ved Ashford International Railway Station i det sydlige England.

Men på Richard Procters kop havde ekspedienten bevidst tilføjet tre R’ere mere i hans navn, end hvad der var nødvendigt.

Richard Procter stammer og har svært ved at udtale sit navn, og det blev han på ydmygende vis gjort opmærksom på af Starbucks-medarbejderen.

Det skriver Metro.co.uk.

»Den behandling, jeg blev udsat for hos Starbucks, var ret stødende og ydmygende,« fortæller han ifølge Metro.co.uk.

Han tvivler på, at en person med et mere synligt handicap ville blive behandlet på samme måde.

»Jeg har en talefejl og har været udsat for mange vittigheder gennem årene, og de fleste har jo også godt kunnet håndtere,« indrømmer han.

Starbucs har efterfølgende været i kontakt med Richard Procter, og de har nu sendt ham en undskyldning. De fortæller samtidig, at den pågældende ekspedient er blevet suspenderet.

»Vi er kede af at høre kundens dårlige oplevelse, og vi har sendt ham en undskyldning,« fortæller en talsperson fra Starbucks til Metro.co.uk.