Svaret var høfligt og hjælpsomt - det kom bare LIDT sent.

Det var en glad Toke Gregersen, der kom hjem fra Elgiganten i Odense med et Turtel Beach headset, for nu skulle der rigtig spilles spil på hans PC.

Men stor var skuffelsen, da han fandt ud af, at headsettet kun virker til X-Box. Toke Gregersen havde ellers fået vejledning i butikken, og sendte derfor en klage.

Nu har han fået svar om, at han heldigvis kan få det byttet, idet der er 14 dages fuld returret - eneste problem er, at svaret kommer mere end fire år for sent.

Den komiske samtale på Facebook er nu gået viralt, og folk i hele Danmark griner af Elgigantens misforståelse.

18-årige Toke kan også godt grine af det, selv om han husker, at han var meget skuffet dengang.

»Jeg fik aldrig byttet det dengang. Jeg var 13 år og boede i Hesselager, så jeg kom ikke lige derind. Jeg vidste jo ikke, at jeg overhovedet kunne bytte det,« siger han til metroxpress.

»Jeg havde glædet mig mega meget til at spille, så jeg var rimelig 'pissed'. Det er ikke så slemt, når man kigger tilbage, men i øjeblikket var det eddermandme nederen,« siger Toke.

»Nu er det bare sjovt,« siger han.

Metroxpress har kontaktet Elgigantens pressechef Frederik Danvig for at få en kommentar til den spøjse historie. Han ved ikke helt, hvad der er gået galt, men han forsikrer, at det ikke er normalt, at man skal vente fem år på at få et svar fra kundeservice.

»Det er en meget spøjs sag - det må jeg sige. Og det er selvfølgelig drønærgerligt. Men jeg er glad for, at Toke tager det med et smil,« siger pressechefen.

Han lover desuden, at Elgiganten vil tage kontakt til Toke snarest for at få gjort skaden god igen.

»Jeg synes da helt bestemt, at Toke skal have et nyt headset, og det får han selvfølgelig,« siger han.