KØB PLUS!

Bookmakere ikke i tvivl: Her er valgets sikre vinder

En gennemgang af oddsmulighederne efterlader ikke meget tvivl: De tror i den grad på endnu en Obama-sejr

Du kan odds'e på alt, og det amerikanske præsidentvalg er selvfølgelig ingen undtagelse. Og tallene taler for sig selv: hele vejen rundt tror de fuldt og fast på endnu fire år til Barack Obama.

Hos flere steder, f.eks Ladbrokes og Bet365, får du kun din indsats tilbage med 1.22, hvis Obama vinder. Bliver det en overraskende sejr til republikanernes Mitt Romney, er der til gengæld penge at hente. Begge steder belønner dig med 4.33 gange indsatsen, hvis du tør satse på republikaneren.

Og tallene varierer ikke meget linjen over. Bwin er sikrest: Det kan næsten ikke betale sig at satse på Obama hos dem med et odds på kun 1,16. Det modsatte, at Mitt Romney får sejren, giver dig et odds på hele 4.75, som er det højeste i puljen.

Så er man uenig med bookmakerne, og tør man satse, så kan der være penge at hente, hvis Mitt Romney, mod bookmakernes tydelige forventning, skulle vinde valget i morgen.

Hvem håber du vinder præsidentvalget i USA?

Deltag i debatten herunder

Læser du med fra mobilen? Så deltag i debatten på facebook/ditbt
 

Læs også:

Din kommentar

Kommentarer

Lad den gode vinde!

Skrevet af John klit, Tirsdag den 6. november 2012, 21:43

Det ser heldigvis ud til at Obama vinder,det er ikke bare godt for de fleste Amerikanere men også for alle dem som ønsker fred i verden.Hvis Mitt Romney havde vundet villle det betyde samme politik som under Georg Bush,og som ville have betydet mere ufred i verden.

Man skal huske at de store økonomiske problemer som USA slås med alene skyldes,at Bush lånte penge til at føre krig med.og så sørgede han for at de rige blev rigere og de fattige blev fattigere.

Obama stemmer imod en babys rettigheder efter en fejlet abort

Skrevet af C. North, Tirsdag den 6. november 2012, 19:50

Obama er et monster, der gang paa gang har stemt, at en baby der overlever en abort skal myrdes og doe i en bakke, fordi kvinders rettigheder skal beskyttes! Hans "fine" frue er disbarred som advokat for at vaere korrupt. Ja, I kan sgu faa Obama til Danmark.

Helt ærligt..

Skrevet af Chris, Tirsdag den 6. november 2012, 21:14

Så hvis en kvinde bliver voldtaget og ender med at blive gravid, så skal hun have barnet alligevel? Eller hvis en ung teenage pige bliver gravid, så skal hun droppe sin uddannelse og i stedet arbejde for at kunne forsørge sit barn? Hvad med et par, der har fundet ud af, at deres kommende barn vil fødes med en forfærdelig sygdom eller down syndrom? De skal alle sammen fødes fordi at det er det UFØDTE barn der har rettighederne og skal tages forbehold til? Den har ikke engang set verden endnu..

Hvorfor lyver de?

Skrevet af Richard, Tirsdag den 6. november 2012, 18:31

Hvorfor lyver journalisterne hvergang de omtaler Obama. Ulla Terkelsen siger stort set hver dag på TV2 at Obama er sort. USAs første sorte præsident?? Han har en hvid mor og en sort far, ergo må han være mulat.

Obama vinder!!!

Skrevet af Lange , Tirsdag den 6. november 2012, 16:33

Jeg håber Obama vinder hvis ikke kan han komme til Danmark så kan jeg stemme på ham her, for dem vi har siddende her i landet lever på en helt anden planet end os andre og aner ikke en skid, nej kom til Danmark Obama du vil kunne gøre en forskel her ligesom du har gjort de sidste 4 år i Amerika!

Men jeg håber at amerikanerne er realistiske og kan se han har gjort det godt så godt som man nu kan gøre det på 4 år med det han overtog dengang.

hvem sagde romny er den rette

Skrevet af Danny D. Skyby, Tirsdag den 6. november 2012, 16:15

var der en her der sagde at Romny kan føre usa på den rette spor...

manden er jo dum og skifter sine meninger konstant.

For at sige det lige ud så er Obama the Man der har gjort et godt stykke arbejde. Romny er jo bare en joke.

Så meget kan siges !!

Skrevet af Harry Blunck, Tirsdag den 6. november 2012, 16:12

Der kommer en god løsning i morgen! og denne gang er det sandt.

petri

Skrevet af leif petersen, Tirsdag den 6. november 2012, 15:28

Obama overtager beget stor gæl så amerikanerne må være taknemlige at han rede bil industrien og mange job og vil forsætte så fremover kan det kun blive bedre NB. han har bevaret job i USA og det vil forsætte så håb om genvalg

mærkeligt

Skrevet af jenni, Tirsdag den 6. november 2012, 14:59

USA har et mærkeligt valgsystem.

overthere

Skrevet af jenni, Tirsdag den 6. november 2012, 14:54

Jeg hører entydigt derovrefra, at Obama forhåbentlig vinder.

Romney aner intet om livet.
Han er søn af en præsidentkadidat. Han har aldrig levet et normalt liv.

valg

Skrevet af johan, Tirsdag den 6. november 2012, 14:49

jeg håber at romney vinder han er den eneste der kan føre usa på
rette spor hvad har obarma vist ingen ting kun snakke ingen handlinger jeg tror også det vil gavne verden samfundet hvis romnry vinder

Ingen kommentarer

Skrevet af anonym, Tirsdag den 6. november 2012, 11:59

Jeg kommentere aldrig personsager.
mvh

Obama

Skrevet af anonymePige, Tirsdag den 6. november 2012, 11:37

Jeg synes at Obama skal vinde, og det har jeg mine personlige grunde til. Ja, håber han vinder! :-)

USA, Valg

Skrevet af Erik, Tirsdag den 6. november 2012, 09:27

Er det ikke, hip som hap ????

håber romney

Skrevet af sikici, Tirsdag den 6. november 2012, 09:05

jeg håber at romney vinde, valget. Obama er så meget dårlige.

korrektur

Skrevet af Lasse, Tirsdag den 6. november 2012, 11:04

Jeg håber, at Romney vinder valget. Obama er så meget dårligere.

Lad det blive Obama

Skrevet af Chris, Tirsdag den 6. november 2012, 08:39

Jeg håber virkelig på Obama fremfor Romney. Det virker som om, at Romney ikke kan se ud over sin egen næse, og han er mere rettet mod de hvide, rige amerikanere og økonomi. Obama har hjertet på det rette sted og ønsker alle amerikanere det bedste. Han kan se fremad og er jordbunden; og vigtigst af alt, så har han følelser. Det er dét der er brug for i vores tid. Ikke en kold og kynisk rigmand.

Obama ofc

Skrevet af Patrick, Mandag den 5. november 2012, 23:47

Tjek opensecrets.org - Obama har så mange flere penge til rådighed i sin valgkampagne, selvom Romney personligt er meget rigerere. Samt hvad er chancer for at de stemmer ind mormon ind i det hvide hus?

Hvem der vinder præsidentvalget i USA?

Skrevet af JB, Mandag den 5. november 2012, 22:15

Obama, selvfølgelig ....

Romney

Skrevet af Pedersen, Mandag den 5. november 2012, 21:06

Jeg håber Mitt Romney vinder. USA har brug for forandring og gang i hjulene, der er ikke sket en skid under Obama. Hvis Romney vinder, bliver det også sjovt at se skuffelsen i alle de danske journalisters ansigter.

Ja ha ha hvor bliver det sjovt!!!!

Skrevet af Gitte, Tirsdag den 6. november 2012, 09:04

Helt ærlig hvor gammel er du??? Synes det bliver sjovt at se de danske journalisters ansigte???? I øvrigt er det en latterligudmelding at der ikke er sket en skid mens Obama har været ved magten, for det er rent faktisk bevist, at arbejdsløsheden er faldet, og han har bragt sundhedsreformen på banen, som den eneste ud over Clinton!!! Det tager faktisk mere end 4 år at vende så stort et land, og ja det kommer til at kræve mere end de 4 år han højest kan få igen, men det er et skridt på vejen, hvorimod Romney er et skridt direkte tilbage i grøften. Obama is THE man:)

Bange Amerikaner

Skrevet af Jeanette S, Mandag den 5. november 2012, 19:13

Jeg var i USA i august. Mange af Amerikanerne forstår ikke sundhedforsikringen og det den gavner. De er bange, de forstår ikke at europa og resten af verden har det lige så slemt med økonomi og job. De tror det kun at fattigdommen forgår hos dem! Forhåbentlig tager de en chance og stemmer på Obama
Romney har en forkert holdning og er en type der pleaser de rige og ikke dem der har brug for dem. For at sige det som det er Romney's måde at føre politik på er det samme som Helle Thorning. De er virklig på glat is.

Bange Amerikaner

Skrevet af Jeanette S, Mandag den 5. november 2012, 19:13

Jeg var i USA i august. Mange af Amerikanerne forstår ikke sundhedforsikringen og det den gavner. De er bange, de forstår ikke at europa og resten af verden har det lige så slemt med økonomi og job. De tror det kun at fattigdommen forgår hos dem! Forhåbentlig tager de en chance og stemmer på Obama
Romney har en forkert holdning og er en type der pleaser de rige og ikke dem der har brug for dem. For at sige det som det er Romney's måde at føre politik på er det samme som Helle Thorning. De er virklig på glat is.

American dream

Skrevet af William McCoy, Mandag den 5. november 2012, 18:18

Det er Obama der vinder valget det er klart.
Det er ikke fordi han er den bedste, men fordi han tjener et formål.
Og det er et stække USA vinger.
Hans plan er et skære ned på USA militær ,et sæt USA I endnu mere gæld
Sådan et dette en gang så rige og stolte USA er reduceret til en fattig gård. Det er Hans formål hvem der dirigerer dette scenario er svært et sige måske denne hemmeligheds fulde Bilder Berg Club. Men tænk lige et USA har tiltrukket millioner indvandrer som kun haft en ting i hovedet Den Amerikanske drøm. DVS Et blive rige. I Øvrig spiller et samme sig af her i EU også her skal vi alle samme være fattig som kirke rotter.
Hvordan ?? bland andet med et uhindret indvandring af såkaldte flugtningen, med en total kollaps af sociale forsyninger og sammen hold af befolkningen, ud fra denne kaos Kommer diktaturet frem
Først da kan men tage magten ,og først på det tidspunkt ved vi hvem der styrer dette
EU vil ikke tage nogen beslutning omkring Grækenland fordi uro på Finans markeder ville ødelæge Obamas changer et vinde valget . Og det er EUSSR ikke interesseret I

Obama is my kind of man...and President.

Skrevet af Birte Lenskjold, Mandag den 5. november 2012, 18:17

President Obama har gjort det udmærket i de første fire år, og han fortjener at få endnu fire år i præsidentembedet. Bedøm ham efter otte år på posten, det er mere fair.
Mitt Romney ligner en lille, usikker dreng...på nogle billeder, hvor han kigger lidt skævt. Obama er bare en stærk og karismatisk personlighed, der har prøvet det hele i livet, og har kæmpet sig frem på grund af energi, udholdenhed, god moral og intelligens...jeg synes, han minder meget om mit store idol Nelson Mandela.

Tillykke

Skrevet af Iben Anne Petersen, Mandag den 5. november 2012, 18:12

Dette skal og må tilskrives Obama, det kan der ikke herskes tvivl om.

3 stater:

Skrevet af jbj, Mandag den 5. november 2012, 16:16

3 stater bestemmer valget; på vegne af 47 andre!

valg af USA´s kommende præsident

Skrevet af Edmund Nielsen, Mandag den 5. november 2012, 15:06

Det er da godt at valget af SFs nye formand er overstået-ellers havde der nok ikke været plads til præsidentvalget i USA

det er meget spændende.

Skrevet af Hanne Andersen, Mandag den 5. november 2012, 14:55

Jeg håber på Obama,da jeg tror han tænker mere på syge forsikringer og lign. Er bange for det bliver Romney, da de rige amerikanere ikke vil undvære noget, lige som det er her i Danmark.

det er meget spændende.

Skrevet af Hanne Andersen, Mandag den 5. november 2012, 14:55

Jeg håber på Obama,da jeg tror han tænker mere på syge forsikringer og lign. Er bange for det bliver Romney, da de rige amerikanere ikke vil undvære noget, lige som det er her i Danmark.