Hvis du spiser fisk to gange om ugen og sørger for at få nok af fire nøgle-vitaminer, kan du med stor sandsynlighed forsinke udviklingen af Alzheimer eller helt stoppe den frygtede demens-sygdom.

Det viser ny amerikansk forskning.

- Jeg er 100 pct. overbevist om, at det kan lade sig gøre at stoppe Alzheimer ved at spise sundt, men samtidig er det vigtigt at motionere og ikke mindst undgå negativ stress, siger kostvejleder Lene Hansson.

Med B.T. Plus får du:

- Ny forskning: Beskyt din hjerne mod Alzheimer

- Eksperternes vurdering af de nye resultater

- Guide: Sådan skal du spise for at beskytte din hjerne

- Tjek dig selv: Ti tegn på Alzheimer

B.T. Plus kan også tilbyde følgende artikler:

- Vær sikker på at  få de rigtige vitaminer med vores 16 siders pdf-guide

- Vil du gerne holde hjernen i god form, så får du her  39 metoder til at få en knivskarp hjerne

- En af vejene til at nedsætte risikoen for Alzheimer er at undgå type 2-diabetes. Få gode råd til hvordan

Med et abonnement på B.T. Plus får du adgang til ALLE  vores guides til et sundere liv, hjælp til at komme i bedre form, test af fødevarer og elektronik, rejseguides og meget mere for kun 29 kroner om måneden.