Lige som sin mor, prinsesse Caroline af Monaco, er Charlotte Casiraghi gudesmuk og ligner sin mor til forveksling i hendes unge dage. Og selv om Charlotte Casiraghi bestemt ikke mangler penge, har hun nu sagt ja til at være reklamesøjle for Gucci.

Den smukke Charlotte Casiraghi, der er vokset op med tjenestefolk og en morfar, der residerede i det lyserøde fyrstepalads i Monaco, er vant til at være i fotografernes søgelys. Men det er som sig selv, at linserne har været rettet mod den 25-årige brunette.

Nu træder hun ind i lidt mere ukendt land, når hun som fotomodel skal passe jobbet for Gucci. 


Og selv om Charlotte Casiraghi i forvejen har promoveret det italienske luksusbrand ved at være iført dets speciallavede kreationer til ridestævner, er der ingen tvivl om, at det er et scoop for Gucci, at hun nu bliver firmaets ansigt udadtil. Det skriver Huffington Post.

Fokus på luksus

I det hele taget er det udelukkende de dyre kvalitetsbrands, Charlotte Casiraghi tildeler sin smukke opmærksomhed. Sidste år udgav Karl Lagerfeld fra Chanel en bog om Chanels bouclé-jakke.

Bogen både beskriver og viser modefirmaets klassiker på en og meget anderledes facon. Og en af modellerne var netop Charlotte Casiraghi, der fremstår stylet relativt atypisk for hendes ellers klassiske stil.

nøgen


I bogen er Charlotte Casiraghi afbilledet med højt opsat hår og katteøjne, der kigger sløret og mystisk ind i kameraet. Lige som Vouge Paris sidste år havde hende på forsiden af årets vigtigste magasinudgivelse, september-udgaven.

Derudover har prinsesse Carolines datter også været en fast gæst på forreste række til de store modeopvisninger i Paris i lang tid. Formentlig er det derfra, at hun henter inspiration til sin altid sikre og klassiske stil.