Zenia Stampe om Vollsmose-bøller: 'De har lært volden i Danmark'

Det er en syg voldskultur, der fik unge mænd til at storme skadestuen i Odense mandag nat, men den kan ikke forklares med deres udlændingebaggrund. Det er noget, de har lært i Danmark.

Sådan lyder reaktionen fra de radikales udlændingeordfører Zenia Stampe efter, at formanden for Folketingets integrationsudvalg har opfordret de voldelige unge mænd til at 'rejse hjem til deres hjemlande.'

- Løsningen er jo ikke at sige til folk, der er født og opvokset i Danmark: 'Skrid hjem, hvor I kommer fra'. De har måske aldrig sat deres ben i det hjemland, og derfor kan man heller ikke tørre ansvaret af på det hjemland. Den her voldskultur, den er altså vokset frem i Danmark. Og derfor er det os, der må tage ansvar for det, sige Zenia Stampe.

LÆS OGSÅ: Truede personalet på skadestue - betjente måtte trække pistoler

LÆS OGSÅ: Frusteret Vollsmose-beboer efter voldsopgør: Vågn nu op, politikere!

Det er faldet den radikale ordfører for brystet, at formanden for Folketingets udvalg for udlændinge- og integrationspolitik, Trine Bramsen, tirsdag udtalte, at bøllerne fra Vollsmose skulle overveje, om de stadig ønsker at være en del af det danske samfund og ellers rejse tilbage til deres hjemland.

- ...hvis de vil ud og slås med køller, så er der steder i verden, hvor man kan slås med køller, sagde hun blandt andet.

Men den argumentation holder ifølge Zenia Stampe slet ikke.

- Det er et afsindigt stort problem, at der er nogen, der kan finde på at gøre, som de gjorde, men det er altså ikke noget, de har lært et fremmed land. Det er noget, de har lært her i Danmark. Det er udtryk for en syg voldskultur, men det er altså ikke sådan, at man render rundt og angriber sygehuse i de lande, som deres forældre eller bedsteforældre kommer fra.

- Derfor er det helt ude i hampen at foreslå, at de bare skal skride hjem, hvor de kommer fra, siger Zenia Stampe.

Som mange andre blev hun også rasende, da hun tirsdag hørte om angrebet på skadestuen i Odense. Hun mener bare ikke, man kan forklare deres opførsel med deres hjemlandskultur.

- De er voldelige, men de er opvokset i Danmark. De har altså ikke lært det flere tusinde kilometer væk, siger hun og medgiver, at det er udansk at lave stormløb mod en skadestue, som de 60 - 70 mennesker gjorde i Odense. 

- Der er også danskere, der sælger hash. Det er ikke særlig dansk. Der er også danskere, der voldtager deres døtre. Det er heller ikke særlig dansk. Der er også danskere, der slår deres koner ihjel. Vi må bare indrømme, at alle samfund har bøller og folk, der begår dumme og grænseoverskridende ting. Og ja, det er et angreb på danske værdier, men det er ikke værdier fra et andet land. Det er bare værdier, der ikke hører nogen som helst steder hjemme, siger den radikale udlændingeordfører.

Hvad mener du?

 Deltag i debatten under artiklen

Læs også:

Din kommentar

Kommentarer

terrorister = muslimer ??

Skrevet af sven, Onsdag den 31. oktober 2012, 11:39

Selvfølgelig er ikke alle muslimer terrorister, men det er nu noget påfaldende at (næsten) alle terrorister er muslimer.

typisk radikal

Skrevet af sven, Onsdag den 31. oktober 2012, 11:31

Zenia Stampe er helt langt ude, så langt ude at hun ikke kan bunde.
Hun skylder nok en forklaring på at disse Voldsmosebøller "har lært volden i Danmark". Det er en helt syg udtalelse. Man er ikke forundret over at hun -som en typisk radikal- ikke kan have et standpunkt, men blot kan lalle frem og tilbage mellem .....på den ene side, .........på den anden side.
Disse unge voldspsykopater er jo vokset op i et hjem med baggrund i deres tidligere land og har lært et og andet der. Disse indvandrerfamilier har svigtet katastrofalt ved at have ladet deres børn udarte til lallende gorillaer. Dem har man ingen sympati for overhovedet.

Stømpeforsøget.

Skrevet af Charles Nielsen, Lørdag den 27. oktober 2012, 02:51

Er I Klar over at hendes far var fysiker. ??

Jeg har ondt af ham fordi: Han er kommet til at lave et mislykket forsøg.

Tyrkere ind i EU ad Bagdøren

Skrevet af Charles Nielsen, Lørdag den 27. oktober 2012, 02:47

Off topic: Tyrkiet ind i EU ad bagdøren: Det ender i balade.!!

http://denkorteavis.dk/2012/tyrkiet-pa-vej-ind-i-eu-ad-bagdoren/?utm_med...

Lad os få Israel ind i EU først i hvertfald. !!

Tyrkere ind i EU ad Bagdøren

Skrevet af Charles Nielsen, Lørdag den 27. oktober 2012, 02:47

Off topic: Tyrkiet ind i EU ad bagdøren: Det ender i balade.!!

http://denkorteavis.dk/2012/tyrkiet-pa-vej-ind-i-eu-ad-bagdoren/?utm_med...

Lad os få Israel ind i EU først i hvertfald. !!

Evolution.

Skrevet af Jon, Tirsdag den 2. oktober 2012, 15:39

Menneskets udvikling fra abestadiet til i dag har taget mill. af år. Men nu er evolutionen ikke gået lige hurtigt over hele verden.
Dem Zenia omtaler er mange trin efter hvide vesteuropæer, derfor er deres adfærd som den er.
Zenia forsvarer selvfølgelig disse individer, fordi hun befinder sig på samme stade.

Beboer i en Københavnsk ghetto.

Skrevet af Ole Munk, Lørdag den 29. september 2012, 17:21

Kællingen er jo gennemført stupid.
Det er virkeligt rystende, at hun har fået plads i Folketinget.

Beboer i en Københavnsk ghetto.

Skrevet af Ole Munk, Lørdag den 29. september 2012, 17:21

Kællingen er jo gennemført stupid.
Det er virkeligt rystende, at hun har fået plads i Folketinget.

SEND FREDSBEVARENDE TROPPER

Skrevet af Charles Nielsen, Fredag den 31. august 2012, 22:58

Dette kan Stampe og hendes røde slæng vente sig, om end ikke så længe. Man kan rolig sige: Vi lever i paradis lidt endnu.
SEND FREDSBEVARENDE TROPPER Se videoen!!
Marseille: L'armée doit elle agir à Marseille

http://www.youtube.com/watch?v=ZgtHbhmNSWM&feature=player_embedded

Senator Samia Ghali har bedt regeringen om at sætte hæren ind i Marseille. Præsident Hollande og indenrigsminister Manuel Valls nægter og siger, at Frankrig ikke er i krig med ydre fjender. “Hæren ville bare udløse 3 verdenskrig”, siger en borger i det ramte område. Ghali siger i videoen (utekstet) at regeringen ikke forstår situationens alvor, og at politiet er oppe imod militære våben og bander, de ikke magter at afvæbne. Overgangen mellem fred og krig er som regel lang og glidende, åben for fortolkninger og en slagmark for sig selv. Kapløbet kan man kalde “hvem definerer virkeligheden inden den definerer mig?” Den nybagte indenrigsminister Vall har haft en meget hektisk ilddåb, hvis jeg tør anvende det udtryk.

I Parisforstaden Seine-Saint-Denis beder borgmesteren Stéphane Gatignon, tidligere kommunist nu Europe Écologie, i dag om permanent patruljering af CRS, det franske paramilitære sikkerhedspoliti.

De har det i vid udstrækning med hjemmefra

Skrevet af T.H.O, Tirsdag den 28. august 2012, 17:12

Se deadline 22. August. Trist men sandt.

Zenia ufatteligt naiv

Skrevet af Steen K., Søndag den 26. august 2012, 23:47

Det er dog utroligt at man gang på gang skal høre Zenia stå frem og erklære at det er det danske samfunds skyld det hele!!!
Hun må være den dummeste og mest naive politiker i Danmark (og det siger ikke så lidt). Nu viser det sig at offeret er kommet til Danmark i 2002. Han er altså ikke opvokset her...Hvorfra ved Zenia så lige at de 70 psykopater som angreb Odense Sygehus er født opvokset i Danmark..? Mig bekendt har politiet kun anholdt 5-6 stykker. Og selv om de så er født her, så har de lært deres syge voldshandlinger og kriminalitet af forældre som foragter det danske samfund (bortset fra bistandshjælpen) -og kammerater som er opdraget på samme måde i arabisk kultur som giver drengene frit spil og undertrykker pigerne.
Det er ikke indvandrere generelt som er problemet -det er ARABISKE indvandrere. Sandheden er at indvandrere med arabisk/muslimsk baggrund er overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne. F.eks: Mere end 20% af personer med palæstinensisk baggrund har begået straffelovsovertrædelser -mens tallet for indfødte danskere er 3-4%. Tallet er faktisk endnu lavere for personer med asiatisk baggrund.
Det er i højeste grad kulturelt betinget - uanset hvad de radikale ellers forsøger at bilde befolkningen ind.

Zenia er helt blæst

Skrevet af Allan, Lørdag den 25. august 2012, 20:12

Løkke raser : det er ikke en bananrepublik.
Jo det er, takket en slap blå regering og især de 'radigale'.

drop offerrollen

Skrevet af lone christensen, Lørdag den 25. august 2012, 14:23

det undre mig at vi konstant skal høre om hvordan det altså kun 60til 70 personer ud af de 10000 der bor i vollsmose der laver ballade.hvorfor tager de 9930 personer ikke og går på gaden i samlet flok g markere at de vil danmark og er imod bøllerne det vile sende et flot signal til os danskere istedet for altid at sende problemt videre til os med at det er os der ingenting forstår

Fordi

Skrevet af Philip, Søndag den 26. august 2012, 11:03

Bøller i Voldsmose og Izlamister har det til fælles at de "straffer" nogle få så resten bliver bange for at gøre modstand.
Ligeså var det jo for de indespærrede jøder under anden verdenskrig hvor mange 1000 blev og var spærret inde af nogle få om ikke andet så en fjende i mindretal og her gjorde de ej modstand lige bortset fra en eller to opstande.
Og ligeså da de blev gennet afsted i store flokke til kraturvogne der førte dem i døden hvor de kunne have overmandet og slagtet fjenden hvis alle havde en kniv og gik på dem i samlet flok.
Men her var de enkelte individer også bange fordi de ikke tænkte som med 1 hjerne som de som bekendt har for vane i muzlimske kredse og andre kredse og grupper hvor et fællesskab,forsvarsinstinkt og angrebsinstinkt er dybt forankret.

Hvorved man kommer frem til den konklusion at visse danskere er for flinke og ikke besidder den nødvendige vildskab til at går bersærk som de gamle vikinger.

Vrede griber mit sind
Galde æder min sjæl
Brynjen kaster jeg bort,
Blodtørst, besærkergang!

Strid kalder mig, som fra søvnen
Vækkes jeg
Strid kalder mig, raseri
Som en rus
Ej kender jeg rædslens røst
I mit hjerte
Ild kan ej brænde, jern, ved jeg
Kan ej bide

Valens kampråb runger
I den tunge luft
Grebet som af galskab
Som i fuldskabs vold

Vrede griber mit sind
Galde æder min sjæl
Brynjen kaster jeg bort,
Blodtørst, besærkergang!

Olm som en tyr, vredens varme
Fylder mig
Olm som en tyr, bryndens brøl
Lyder højt
Ve dem, der her møder mig
I slaget
De må enhver lade deres liv
For mit sværd

Vilde øken, der glaner
Øjen, der raner mod
Skjoldets rand jeg bider
Tænder slider træ

Vrede griber mit sind
Galde æder min sjæl
Brynjen kaster jeg bort,
Blodtørst, besærkergang!

Valens kampråb runger
I den tunge luft
Grebet som af galskab
Som i fuldskabs vold
Vilde øken, der glaner
Øjen, der raner mod
Skjoldets rand jeg bider
Tænder slider træ

Spørgsmål

Skrevet af Allan Gorm Larsen, Lørdag den 25. august 2012, 11:52

Når nu I muslimer mener at I ofte bliver stigmatiseret kunne jeg have lyst at stille et par spørgsmål. 1) Hvorfor må jeres piger ikke komme sammen med danske drenge? 2) Hvorfor tager jeres drenge ikke deres søstre, kusiner eller koner med på diskotek eller bare ud for at more sig , har det noget med jeres religion at gøre?. Jeg tror at hvis I ville løsne på disse ting, ville det nok fremme forståelsen ikke så lidt.

Højre straf

Skrevet af Brian, Lørdag den 25. august 2012, 10:54

Hvad med at de bliver straffet på samme måde som de ville blive i det land de kommer fra eller deres forældre kommer fra. Så tror jeg piben får en anden lyd.

Nej

Skrevet af Philip, Lørdag den 25. august 2012, 13:04

For så spiller du de extreme Izlamisters spil.

Højre straf

Skrevet af Brian, Lørdag den 25. august 2012, 10:54

Hvad med at de bliver straffet på samme måde som de ville blive i det land de kommer fra eller deres forældre kommer fra. Så tror jeg piben får en anden lyd.

Måske

Skrevet af Philip, Lørdag den 25. august 2012, 08:50

skulle man kappe forbindelsen til alle mellemøstlige tv kanaler og jamme resten så visse ikke får "gode ideeer" og får masse sindsyge og psykose ligesom deres "fætre" i mellemøsten der angriber ambassader og hospitaler og meget andet i tusindtallige flokke som med 1 hjerne der er kortsluttet.

Hvilket man jo ikke syntes er rimeligt i Danmark for så slemme syntes jeg da ikke vi har været med alle de millioner der er postet ud for at de skal have det godt.
Men utak er jo som bekendt verdens løn.

Tildels ret.

Skrevet af A.Jensen, Søndag den 26. august 2012, 08:36

Jeg vil give dig tildels ret i at man burde stoppe for tv fra de mellemøstlige lande, de kører jo døgnet rundt i mange muslimske hjem,og er sikkert med til at stoppe integrationen. Tv, har jo en indflydelse på mange også os etnisk danskere, så bliver børn flasket op med krig og vold i døgndrift,så er det da klart at det går galt.Så af hensyn til både børn og unge må man stoppe disse kanaler, så de kan se at der er andre muligheder for at manifestere sig positivt i det danske samfund. Ligeledes skal man stoppe al den modersmålundervisning, og lade børnene konsentrere sig om at mestre det danske sprog.

Gås

Skrevet af Olsen, Lørdag den 25. august 2012, 08:45

Du er direkte dum og naiv ZS.

Til Ali Hassan

Skrevet af A. Jensen, Lørdag den 25. august 2012, 07:39

Hvis du oprigtigt mener og er bange for at der er en risiko for at din søsters børn vil havne i samme situation som dig , så vis dig som et sandt mandfolk. Du ved hvad der er gået galt i dit liv ,så lad det ikke overgå dem. Og husk Ali, det er aldrig for sent at starte på en frisk. Det må være din fremtidige mission. Du er ikke helt forhærdet, når du selv kan se at det er noget møg du har lavet, så se at komme videre i dit liv.

høre nu her!!!

Skrevet af ena, Lørdag den 25. august 2012, 01:59

Hej :) jeg er en muslimsk pige, 23 år gammel og bor i vollsmose. skal til at flytte i min egen lejlighed og studere til socialrådgiver. jeg har en kæreste og lever et ganske normalt liv. samtidlig tror jeg på min gud (allah) og prøver så meget som muligt at leve efter Islam, men da jeg bor i danmark og der er andre værdier og regler så bliver jeg også nød til at leve efter dem. Derfor har jeg lært at kombinere både det danske og det muslimske liv og leve det på denne måde. der er bare nogle ting som jeg muslim ikke kan i dk og det er også fair nok. respekt. danmark er et dejligt land og det er så synd så mange ikke kan se det, men danmark er også et meget naivt land, da alle har mulighed for alt er der mange der udnytter det. MEN jeg synes det er synd og piner mig at der er så mange danskere der tror at alle muslimer er ens og islam er bare krig og vold. for det passer ikke. der er forskel på islam og så de skrup skøre idioter af dem der blander islam sammen med deres egne sindsyge ideer og traditioner. Selvmords bomber?? må jeg være fri !! sikke nogle tabere. i mine kære danske venner tro mig bare fordi i ser en somalsk kvinde eller en arabisk kvinde med tørklæde betyder det ikke hun er tvunget til det altid, eller at alle muslimer lever for at være kriminelle og husk at der er også danskere der er sådanne. plus så synes jeg det er så forfærdeligt at bede de unge rejse til deres hjemland når det eneste hjemland de har er danmark.. bed mig rejse til mit hjemland, så ville jeg blive i danmark for det er her hele mit tilværelse er. jeg er bare en af de MANGE heldige udlændinge der har fået en ordenlig opdragelse og så er der de FÅ der ødelægger alt det vi kæmper får at opnå her. uddannelse og arbejde. og når så alle arbejdsgivere tror at ALLE muslimer laver ballade hvor skal vi få arbejde henne? der er så meget der spiller en rolle i alt det der sker. forældre, skole, miljø osv osv. i stedet for at dømme så respektere andres tro og kultur og hjælp med at blande tingene så vi alle kan få et fælles sprog. peace :)

hør nu her ENA !!!

Skrevet af Charles Nielsen, Lørdag den 25. august 2012, 12:27

Hej Ena.
Du er på sporet, Med at efterleve de danske værdier forstår jeg. Men du mangler lige at gøre dig til FRI KVINDE OGSÅ. Fri for Islam og denne klud.!!
Islam er ikke godt, den er uforenelig med vores grundlov, Eks §67. Islam Opfordrer til vold og usædelighed. Islam er ikke en religion, men en politisk ideologi. Den vil aldrig nogen sinde vinde indpas her i danmark.
Mit råd er: Bliv kristen, så har du den fulde frihed. Allah er Djævlen og Djævlens værk er koranen. Dig som person har jeg så absolut intet imod, ikke andet end at du skulle løsrive dig fra Djævlens værk Islam.
Som du kan se i den nedenstående er det bedste du kan gøre:
Befri dig fra Islam.!!
570 Profeten Muhammed bliver født D: 26 april i Mekka, Arabien.
595 Muhammed's arbejdsgiver, Khadija. En fyrreårig meget rig enke, friede til ham.
596 Muhammed gifter sig med Khadija.
ca. 610 Muhammed får sin første åbenbaring i en hule nær Mekka, af englen Gabriel.
611 Muhammed begynder at modtage åbenbaringer om Koranen
ca. 610-22 Muhammed prædiker i Mekka.
615 Muslimer udvandrer til Abessinien for at undgå forfølgelse. Kong Negus af Abessinien modtager dem venligt og konverterer til islam.

621 Khadija Dør.
622 Hidjra - Muhammed og hans følge flygter til Medina. Den islamiske kalender (AH, Anno Hegirae) begynder.

624 Profeten Muhammed (54 år) gifter sig med Aisha, en 6 år gammel pige.
624 Muslimer angriber med held karavaner fra Mekka ved Badr.
625 Muslimer lider nederlag til Mekka ved Uhud.
627 Profeten Muhammed fuldbyrder ægteskabet med Aisha, nu 9 år.

629 Islamisk angreb på Bakr efter Hudaybiyah, sent i år 7 i fl. den islamiske kalender, og desuden endnu et dusin muslimske aftalebrud.

630 Muslimer indtager Mekka i januar. Ka'ba renses, pilgrimsritualerne islamiseres og de arabiske stammer sværger troskab til Muhammed.

632 Muhammed dør I en alder af 62 år D: 8. Juni i Medina, Arabien. Abu Bakr vælges som kalif.
632-34 Abu Bakr kalif.

Som du kan se: Profeten Muhammed havde samleje med en lille pige. Det hedde på godt dansk. Pædofili. Islam er jo bygget på Allah og denne profet. Det er det, der er helt hen i skoven. Æresdrab og deslige forhindrer jer unge kvinder til at vælge, så hvor er friheden Ena. ??
Det er dit valg Ena, at beholde Islam, men konverterer du til en religion, uanset om det er Kristen, Budhisme, Hinduisme eller andet Vil jeg hjælpe dig så godt jeg kan, det skal du vide. Æresdrab er noget frygtelig noget.

SÅDAN!!!

Skrevet af L.P., Lørdag den 25. august 2012, 21:27

Charles,- hvor ER det godt og fuldkommen sandt, det du skriver!!!

Folke er så naive med hensyn til Islam,- og ALT for godtroende,- jeg tror du er den eneste, der har skrevet i BT:
Allah er Djævelen(Satan),- og hans værk er Koranen!!
Det må folk til at forstå-og lære!
I stedet for at gå med skyklapper på!
Og politikerne hylder jo Satan, når de så gerne vil have muslimer til landet, samt forgylder dem!
De skal vågne op nu!

Sådan TAK

Skrevet af Charles Nielsen, Søndag den 26. august 2012, 01:43

Tak for din fine responce. "L.P." Ja Regeringen har meget at lære, for ikke at sige dens vælgere.!
Vi ved ja alle, at de der dyrker koranen ikke vil blive bedre end det de dyrker. Så hvad skal de være her for. ??

Vi ved desuden også mange af os danskere, at katastrofen nærmer sig med hastige skrit, for folk er ved at få nok af regeringens leflen for Islam.
Tænk på: Vores Børn, Børnebørn vil vokse komme til at gå med burka, og andre klude, (tvangsmæssigt)(Ingen rettigheder overhovedet, kun fødemaskiner). Jeg vil aldrig nogen sinde acceptere, at mine børn mister deres frihed og misbruges på denne umenneskelige måde, til DJÆVLEN'S VÆRK.
Allah er og bliver Satan, og hans Pædofet er en stor forbryder.

Godt Skrevet

Skrevet af Finn Emil Hansen, Lørdag den 25. august 2012, 08:24

Godt skrevet, selvfølgelig er ikke alle indvandrere/flygtninge ens og det er brand ærgerlig at i sidste tilfælde er 60/70 stykker skal sætte dagsordenen, og her kunne det være et godt signal at sende, såfremt nogle af disse, såfremt de ikke havde dansk statsborgerskab at fortælle dem, at de gerne må/skal forlade landet - det er simpelthen respektløs at opsøge en kvæstet på et hospital.

Årsagen til nederlaget, NUL

Skrevet af Charles Nielsen, Lørdag den 25. august 2012, 00:51

Accepter nedlaget
"Peter B"
Der var for lidt vælgertilslutning til DF, ganske enkelt. Venstre og de konservative lefler for mere indvandring af Lav IQ elementer.!! Så enkelt kan det siges Hr.
Ud af EU nu. Ud af de snærrende bånd af FN-konventioner, der hvor der er afgiver suverenitet, i Anker Jørgensen's tid. For ikke at sige, at Jens Otto Kragh solgte Danmark til daværende EF i 1972. Dette vil jeg kalde Højforædderi. !! Grundloven er kastet i grams. !!
Jo Jo. Socialdemokraterne og deres vælgere sælger, sgu ud af herlighederne, skal jeg love for. Det vil aldrig nogen sinde blive accepteret. !
Plus-V, C, B, Enh, Waffen SF med manden i Der Untergang som Boss. Disse partier har trolig også fulgt med, når der skulle laves udsalg.
Vi som vælgere Skal have ryddet op på der der borg nu.
Nederlaget vil ikke blive accepteret, hr Peter B. !!

Kvinden er jo syg

Skrevet af Thorsen, Lørdag den 25. august 2012, 00:13

Der må være noget grueligt galt med Sinke Stampe, hvis hun mener det hun siger. Hvis hun efter alle de negative episoder begået af muslimske mænd imod danskere der finder sted dagligt, stadig tror, at det er et enkeltstående tilfælde, som sikkert ligeså godt kunne være foretaget af danskere, vil jeg mene, at hun er virkelighedsfornægtende i en sygelig grad.

Fakta er: Hver anden voldtægtsdømt her i landet er udlænding (læs: muslim) Alle voldtægter i Norge de sidste 3 år, er alle begået af (Gæt selv)

Det er ikke danskere der benytter enhver anledning til at hærge og plyndre, det er ikke danskere der kaster med sten efter politi og brandvæsen og det er heller ikke danskere, der i hobetal angriber et sygehus.

Hvis man virkelig ikke kan se, at der er så store problemer, der kun bliver værre dag for dag, og det gælder hele Europa hvor muslimer er, må man da være virkelighedsfornægtende.

Den med, at det er Danmarks skyld, de er blevet voldsliderlige, fordi de har boet her hele deres liv, må hun længere ud i sine hashtåger med. Hvis man argumenterer sådan kan man konkludere hvad som helst:

Breivik har drukket mælk i sin barndom og vi ved hvordan han endte. Hitler drak sikkert også mælk i sin barndom og han blev jo heller ikke den mest hyggelige fætter senere hen. Derfor må det være koens skyld det hele, da den jo producerer mælken.

Hvem har så lært dem det i Danmark fru Stampe

Skrevet af Finn Emil Hansen, Fredag den 24. august 2012, 21:03

Det er vel ikke normalt at jagte sårede på et hospital? Skal det forstås at integrationsprojekterne har slået fejl? Og skulle der være enkelte der er ikke dansk statsborgere - så var det måske en ide at de kom hjem, hvor de er opvokset - og ifølge medierne så er det arabiske familieopgør? Fru Stampe mener jo også at køre over for rødt lys er bagateller - men uanset hvad så er der nogle der ikke har fået opdragelse - selv om jeg hører til i rød blok, så ønsker jeg faktisk at vi får et valg , for så er jeg næsten stensikker på at de Radikale bekender kulør, så lad os få renset luften - og igennem livet hvad har de Radikale bidraget med ?