Se sms'en: Sådan forsøgte Corydon at presse SAS-ansatte

Finansminister Bjarne Corydon sendte en SMS til formanden for de kabineansattes fagforening CAU, Helge Thuesen, midt i de afsluttende overenskomstforhandlinger mellem SAS og fagforeningen

Aftalen mellem de to parter var den sidste, der manglede at falde på plads for at redde flyselskabets overlevelse.

Bjarne Corydon er blevet udsat for kritik af både CAU's næstformand Jean Pierre Schomburg og af oppositionen. Dansk Folkepartis formand Kristian Thulesen Dahl kalder indblandingen for et brud på reglerne for drift af statslige selskaber, og har kaldt ministeren i samråd om sagen.

Her kan du læse hele beskeden fra Bjarne Corydon til Helge Thuesen:

Kære Helge. Vil du ringe til mig hurtigst muligt. Det er helt afgørende for selskabets overlevelse, at det danske personale nu følger alle andre i SAS. Ellers er risikoen for et sammenbrud stadig helt overhængende. Det vil være en tragisk - ikke mindst i lyset af hvad vi fra dansk side har gjort for overhovedet at skabe denne mulighed i samarbejde med de andre stater og meget skeptiske banker.

Går Bjarne Corydon over stregen med sin sms til Helge Thuesen?

Deltag i debatten herunder. 

Læs også:

Din kommentar

Kommentarer

TIL Politik I Danmark

Skrevet af Cleunides souza , Lørdag den 2. marts 2013, 16:31

OM MIN DATTER GUADALUPE DA SILVA, HUN BLEV SEXUELT MISBRUGT I BØRNEHAVEN, VOLBY BRØNDBY KOMMUNE. HAVDE MIN DATTER STADIG IKKE MODTAGET PSYKOLOGHJÆLP SELVOM JEG GENTAGENDE GANGE HAVDE BEDT OM DET. DERFOR REJSIE JEG TIL BRASILIEN, MIT HJEMLAND, FOR AT MIN DATTER KUNNE MODTAGE PSYKOLOGHJÆLP. DA JEG HJEMVENDTE FRA BRASILIEN, KOM BRIGITTA NIELSEN OG EN ANDEN FRA BØRNEFORVALTNINGEN, KL 7.00 OM MORGENEN,OG SPARKEDE TIL MINE TING I MIT HJEM. DE HAVDE INTET BREV MED, OG HAVDE IKKE I FORVEJEN FORTALT NOGET OM, AT MIT BARN SKULLE FJERNES. JEG FIK ET CHOK OG LØB MED MIT BARN. DE RINGEDE TIL POLITIET OG HALVVEJS TIL BANEGÅRDEN KOM POLITIET OG JEG STOPPEDE. BRIGITTA FORTALTE POLITIET AT JEG FØR HAVDE KIDNAPPET MIT BARN, HVILKET IKKE ER SANDT. JEG HAR FORÆLDREMYNDIGHEDEN OVER MIN DATTER, OG ER FRI TIL AT REJSE MED HENDE NÅR SOM HELST. MIT BARN ER NU TVANGSFJERNET FRA MIG AF BRØNDBY KOMMUNE OG FLYTTET PÅ BØRNEHJEM TAO, HVALSØ MIT BARN HAR DET IKKE GODT. JEG ER BEKYMRET FOR MIT BARN OG SYNES DET ER URIMELIGT AT HUN ER BLEVET FJERNET FRA MIG. JEG ER IKKE MISBRUGER OG HAR ALDRIG VÆRET. JEG HAR ALDRIG VÆRET PÅ PSYKIATRISK HOSPITAL OG BRUGER IKKE NOGEN FORM FOR MEDICIN. MIN DATTERS FAR ER MISBRUGER OG ER VOLDELIG. KOMMUNEN VIL HJÆLPE TIL AT FORÆLDREMYNDIGHEDEN. JEG HAR VÆRET ALENE MED MIN DATTER SIDEN HUN VAR EN MÅNED I MIN MAVE. DA SMED JEG HENDES FAR UD FRA VORES HJEM, DA HAN VAR VOLDELIG. JEG MÅ KUN SE MIN DATTER 1 1/2 TIME 1 GENG OM MÅNEDEN JEG MÅ IKKE SNAKKE I TELEFON MED HENDE. HENDES FAR HAR LOV AT TALE MED HENDE I TELEFON OG TIL AT SE HENDE MERE END MIG. MIN DATTER GRÆDER OG ER FRUSTRERET. FORTÆLLER MIG AT HUN BLIVER TVUNGET TIL SAMVÆR MED SIN FAR MOD HEDENS VILJE. SOMMER 2011 PRØVEDE MIN DATTER AT KASTE SIG UD AF BILEN, HUN VAR PÅ TUR MED BØRNEHJEMMET. HUN VILLE LØBE HJEM TIL SIN MOR MEN VAR BANGE FOR HUN IKKE KUNNE FINDE VEJ. I RETTEN FIK JEG IKKE SELV TALE RET, KUN ADVOKAT FRA KOMMUNEN. JEG STOPPER IKKE FØR HUN ER HOS MIG IGEN. DET ER UTRUGT AT INGEN KAN / VIL HJÆLPE MIG. DA POLITIET OG ANDRE ER INDBLANDET I SAGEN. DET KAN IKKE VÆRE RIGTIGT AT. DER IKKE KAN GØRES NOGET NAR MIT BARN ER BLEVET MISHANDLET I SIN BØRNEHAVE. HUN SAVNER MIG OG HAR BRUG FOR MIG. JEG HAR BEVISER OG JEG FINDER MIG IKKE I AT VI BLIVER SVIGTET SÅDAN JEG VIL GERNE HAVE MIT BARN TILBAGE. VI ER BEGGE BRASILIANSKE STATSBOGERE OG JEG ØNSKER AT VI BEGGE KAN REJSE TILBAGE TIL BRASILIEN. JEG HAR UNDERRETTET DEN BRASILIANSKE STAT OM MIN SAG

ikke i orde

Skrevet af erik bøgh larsen, Fredag den 1. marts 2013, 17:08

men det er vel ikke andet end forventeligt fra den skide regering,de fører sig jo frem som herremænd, tidligt at få skovlen under dem.

Havde det været Hjorten.....

Skrevet af Niels O, Fredag den 23. november 2012, 01:01

Er du gal? Havde det været Claus Hjort, der havde gjort det samme, så ville forargelsen på venstrefløjen ingen ende have taget.

Der ville have været støttekoncerter, endeløse taler, kronikker og kommentarer fra alle de politisk korrekte, om hvor "usympatisk" (det nye buzz-word) VKO dog var.

Men nu:.................(stilhed)..........

Nu er det noget helt andet

Skrevet af Magnus Klein, Fredag den 23. november 2012, 09:22

Det er rigtigt nok. Havde det været en borgerlig regering, der på den måde havde blandet sig, var der kommet opfordring til generalstrejke, massedemonstrationer, fakkeltog til Christiansborg, røde faner, taler, slagord og sange med Benny Holst og Arne Würgler. Røde Mor var måske vakt til live igen.
Villy Søvndal havde forsøgt at være morsom – i den sidste tid har vi ikke set og hørt noget fra den humoristiske Søvndal. Helle Thorning havde læst en brandtale op, som en anden havde skrevet.
Hele den røde lejr havde været på mærkerne, og Enhedslisten ville føle revolutionen rykket nærmere.
Det ville knage i samfundets fuger og bånd.
Men nu er det en helt anden sag. Statsministeren er ligefrem stolt af finansministerens overgreb.

Corydons fixede iblanding i Fritz Schurs diktat ang. SAS-sagen

Skrevet af Hansen, Torsdag den 22. november 2012, 16:39

Og Helle jubler over at det lykkedes at presse medarbejderne i SAS, til en helt ekstrem lønnedgang, ja det er jo så endnu et bevis på, at Helle, Corydon og Børsting reelt er ultra Neo-konservative lakajer forklædt som Socialdemokrater, som er helt og aldeles i lommen på Bilderbergerbandens EU fundamentalister (herskere), en bande hvor Schur og Helle er placeret som topfigurer (villige håndlangere), og adlyder alle de ordrer de er instrueret i af denne diktatoriske "elite"!

http://da.wikipedia.org/wiki/Bilderberggruppen

EU vil sænke lønnen - Efter samme model som SAS, det hele r planlagt og orkestreret ned til mindste detalje, hvis i havde hørt efter, så gjorde Schur det helt klart, at denne aktion har været på tegnebrættet helt fra begyndelsen af året, så deres skuespil om en akut krise, er ren fup, svindel, spinn, løgn og plat!

Politikere er et destruktivt folkefærd m/Rocker-mentalitet.!!!

Og det er uanset om de tilhører højre eller venstrefløjen, de er værre end den “cicilianske mafiosa”, for dem kan man i det mindste arrestere, når de plyndrer befolkningen, men den nationale politisk organiserede mafiosa ændrer bare lovgivningen, hvis den står i vejen for deres organiserede og kriminelle hjemmerøverier!

Der var en meget ”VIS” statsleder engang, som KLOGT sagde:

Demokrati er den værst tænkelige af alle styreformer, og det har jo vist sig at han havde ret, det eneste folkevalgte politikere evner, er at smadre det demokrati og den velfærd, de hyklerisk påstår at ville kæmpe for at bevare, plyndre landet og befolkningen og køre det hele i sænk, indføre diktatoriske arbejdsprogrammer for slaverne, for at DE (politikerne) kan få penge nok i statskassen, til fortsat at spille karl smart rundt omkring i verden på 1st klasse, til luksus destinationer som (Rio De Jainero og et hav af andre ”såkaldte topmøder” eller ”såkaldt studieture” (SKATTEYDERBETALTE FERIER) all over the World ) og til at dække deres eget luksusforbrug!

Nej send Børsting og alle de andre fedtbjerge i fagbevægelsen, arbejdsgiverforeningerne og det politiske system ud på arbejdsmarkedet, evt. til Skagen eller ud og plukke jordbær til 85 kr. i timen!

Så i stedet for at afskaffe velfærden, så lad os komme af med alle de asociale politiske pampere, både i regeringskontorerne og organisationerne, alle deres pamperfest er spild af penge og totalt nytteløse, politikerne varetager kun deres egne interesser, og de faglige organisationer er jo alligevel ikke lønmodtagernes (slavernes) repræsentanter mere, de er blevet den til enhver tid siddende regering og arbejdsgivernes slavepiskere, den eneste tilknytning de har til slaverne er, at de lever fedt som parasitter på ryggen af slaverne!

Lønmodtagerne kan så melder sig ud af det asociale Pamper fagforeningsforetagende, så kan de penge der spares næsten dække prisstigningerne og de stigninger, deres asociale repræsentanter med hjælp af de RadiGale S & SF har belemret slaverne med!

Hvis der stadig mangler arbejdskraft i industrien og erhvervslivet, så sende alle de andre fagforenings-, og mediepampere, Hexia de Trick (Helle Thorning Schmidt), Annette, Villy, Krag, Jesper Coridon og alle fedtbjergene i EU-parlamentet, folketinget og statsadministrationen, regionerne, kommunerne, og de administrative systemer ud og arbejde, så de kan få svedt alt det fedt af, som helt klart fylder så meget i deres hoveder, så de ikke mere er i stand til at tænke en eneste logisk og anstændig tanke!

Det samme gælder faktisk for de overfede ledere i industrien, finans-, og erhvervssektoren, de faglige organisationer og arbejdsgiverorganisationerne, send dem ud på arbejdsmarkedet til 85 kr. i timen, hvis der virkelig mangler arbejdskraft og de mener det er en anstændig løn til slaverne, så er det vel mere end rigeligt i løn også til dem, og helst til noget enormt fysisk hårdt arbejde, så de kan få alt deres fedt også mellem ørerne svedt ud, så vi ikke også skal bruge skattekroner til fedtsugning af de dovne flæskebjerge!

Alle de overfede økonomer, vismænd, kommentatorer, analytikere, bankøkonomer, spindoktorer, forskere, kunstnere, redaktører, journalister m. fl., trænger også til at komme ud og arbejde med noget produktivt, for lige som de ovenfor nævnte, har de selv aldrig nogensinde lavet andet i hele deres elendige liv, en at leve som parasitter på ryggen af slaverne, så de kunne også have godt af at komme ud i praktisk fysisk ekstremt hårdt arbejde, i stedet for at sidde og spille kloge på noget, de helt klart ikke aner en hujende fis om!

For hvis de virkelig vidste hvad de snakkede om, hvorfor er vi så endt i et totalt økonomisk kaos, nej hvorfor betale for den slags plattenslagere, som helt tydeligt har taget fejl på alle områder de sidste 50 år ?????

Hvis industrien så stadig ikke har løntrykkere nok, for det er jo det alle de reformer handler om, når vi i forvejen har mindst 180.000 arbejdsløse, er der jo ikke arbejde til alle de ekstra mennesker, som de vil have importeret og presset ind i aktivt arbejde, for der er jo ingen virksomheder med en normal ledelse, som fordobler produktionen eller tager flere ind end de har brug for, produktion og afsætning skal jo svare til hinanden!

Og efterhånden som virksomhederne udsulter slaverne, så har de underbetalte slaver jo heller ikke råd til at købe virksomhedernes produkter, og så er der ikke mere grundlag for at producere varer, så de bliver nødt til at fyre endnu flere, eller flytte produktionen til lande, hvor slaverne vil arbejde (næsten gratis), men det gavner da ikke hverken udlandets eller den hjemlige købekraft, tværtimod!

Det kaldes en nedadgående destruktiv dødsspiral uden ende, ”før den når afgrundens bund”!

Men hvis politikerne, den finansielle sektor og arbejdsgiverne med djævelens vold og magt, vil ruinere danskerne, Danmark, det danske samfund og dermed også deres egne muligheder, for fortsat at leve deres luksusliv med tårnhøje lønninger, så er det pinedød nødvendigt at slaverne også tjener penge, for ellers går vi alle neden om og hjem i et ”symbolsk Titanic”, for vi er jo “på trods af alt” alle i samme båd!

Hvis de alligevel vælger en kollisionskurs, så ville det da være mere fornuftigt at nedlægge folketinget, de danske politikere og alle deres håndlangere har jo alligevel solgt Danmarks selvstændighed, til den forbryderiske, asociale og udemokratiske Bilderbergerbande i EU, og helt udemokratisk skrevet under på, at EU-lovgivningen er over de tilhørende landes nationale lovgivninger, dermed har politikerne jo faktisk også afskaffet Den Danske Grundlov!

På det område er EL og SF’ere ikke spor bedre end andre i folketinget, så hvis man skulle erklære nogen uegnet til at sidde i folketinget, så bør det jo retfærdigvis også gælde Holger K og alle EU-fanatikerne, de har alle svigtet den danske befolkning, og med løgne, trusler og manipulation underlagt Danmarks selvstændighed under en fremmed magt, så hvis såkaldte og tidligere kommunister er uværdig til at sidde i folketinget, så må det samme jo gælde alle andre i folketinget, som har konspireret mod og overdraget myndigheden over Danmark, til den diktatoriske og udemokratiske Bilderbergerbandes teknokrater i EU-parlamentet!

Folketinget er jo i realiteten omdannet til EN af EU's provinser (Nord Deutche region Dänemark), et ekspeditionskontor for EU’s lovgivning under EU-teknokraternes overformynderi, hvorfor vi fortsat fejrer en Grundlov, som reelt er afskaffet og reduceret til at være en forhistorisk museumsgenstand, er jo også et camoufleret bedrageri, i øvrigt har danske politikere jo heller ikke mere respekt for grundloven, menneskerettighederne og demokratiet, end at de gang på gang overtræder dem helt åbenlyst og efter behag, og systemets 100% indoktrinerede og velorganiserede håndlangere freder helt åbenlyst alle magthavernes Grundlovsbrud!

SAS redning ?????

Skrevet af VM, Torsdag den 22. november 2012, 16:37

Socialdemokraterne går så ind for en arbejdsuge på 47 timer og en arbejdsdag på 13 timer,-selvfølgelig til en lavere løn,-så ved vi det.

Redde SAS ?? - nej da, om høst 1 år er situationen den samme igen.

Ok nu forstår jeg, Pernille

Skrevet af Michael pedersen, Torsdag den 22. november 2012, 14:33

det handlede jo netop om at redde danske arbejdspladser, opbevare København/Danmark som et attraktivt område.
alt det var gået tabt, hvis SAS går konkurs.
der findes 800 mio. Kinesere der lever for en skål ris om dagen, hvorfor? Fordi der ikke er råd til mere dernede.
Corydon arbejder for at vi ikke havner i sådan en situation.

hvis alle dem med ansvar bare lukker øjnene indtil det hele kollapser, så skal vi nok få ris

Hvad mener du Michael

Skrevet af Pernille L, Torsdag den 22. november 2012, 10:26

Ingen efterløn, pensionsalderen sat op, lavere løn og længere arbejdstid.
En skål ris om dagen er vel godt nok til almindelige danskere ???????

Tak

Skrevet af Michael Pedersen , Torsdag den 22. november 2012, 09:52

Tak til Corydon, fordi han passer sit arbejde.
det forventer vi også af vores finansminister.

Manglende skattebetalling!

Skrevet af Kim, Torsdag den 22. november 2012, 12:59

Så mangler vi at Kinnock betaler skat i Danmark.
Tak til Troels Lund Poulsen, at han forsøger at få skattesnydere til at betale. Troels Lund Poulsen passer sit arbejde godt.

Nej

Skrevet af Michael pedersen, Torsdag den 22. november 2012, 14:36

vi danskere må klare os selv, uden at bede udlændinge der tjener sine penge i udlandet, om at betale sin skat i DK
Så slappe er vi forhåbentligt ikke

Nej, det gør vi ikke

Skrevet af Stefan W. Olsen, Torsdag den 22. november 2012, 13:12

For SK har jo SKAT's ord for, at han ikke er skattepligtig i Danmark, dersom han tjener penge i Schweiz.

Så ingen tak til TLP for muligvis at have påvirket skattesagen, dersom den var afgjort.

Hr og fru Thorning-Schmidt begår skattespekulation

Skrevet af R Nielsen, Torsdag den 22. november 2012, 15:41

Selvfølgelig skal Kinnock betale skat i Danmark alt andet vil være snyd. Han er jo gift med Helle - eller er han bifil/homofil?
Det er simpelthen noget svineri. Udlændinge som bor i Danmark skal betale skat i Danmark.

Skattechefen Erling Andersen, som afgjorde skattesagen er socialdemokrat, så det er ikke mærkeligt at han giver Helle og Stephan Thorning-Schmidt positiv særbehandling.

Pengene som Helle og Stephan snyder i skat mangler nu i statskassen.

Æbler og pærer

Skrevet af Heinz Knoblauch, Torsdag den 22. november 2012, 09:37

Hvis løsningsmodellen fra SAS skal overføres til hele samfundet, siger regeringen, at det er som at sammenligne æbler og pærer.
Det er uklogt sagt, for nok er æbler ikke pærer, men de to frugter har dog meget til fælles - og på samme måde med SAS og samfundet.
Lønningerne har været for høje, udgifterne for store og konkurrenceevnen for dårlig.
Taler jeg nu om SAS eller samfundet?
Det spiller ingen rolle, for problemerne er fælles, men det vil regeringen ikke indrømme.

Superbjarne

Skrevet af Vibeke Henriksen, Torsdag den 22. november 2012, 09:25

Der er dem, som ser Bjarne Corydon som redningsmanden for SAS.
Helle Thorning kan ikke få armene ned af lutter begejstring over, at hendes regering har en sådan Superman på holdet.
Mon det ikke er at overvurdere betydningen af hans SMS?
Mon ikke de involverede parter selv var klar over situationens alvor?
Uanset om han har haft indflydelse på resultatet eller ej, var det en stor fejl at blande sig, for hvad med alle de øvrige firmaer der står på randen af en konkurs?
Nu kan regeringen ikke sige, at det er usympatisk at gå ned i løn, og at arbejdsmarkedet skal løse problemerne selv.

Spørgsmål og svar

Skrevet af Magnus Klein, Torsdag den 22. november 2012, 08:57

Folketinget har om onsdagen en såkaldt "spørgetime". Navnet er fuldt dækkende, for der bliver spurgt, men ikke svaret. Det ville nok være en god ide at kalde timen "spørge- og svartime" og forlange af ministrene, at de svarede fyldestgørende på de stillede spørgsmål.
Jeg fulgte hele debatten i går og var rystet over, hvordan ministrene kunne slippe af sted med at tale udenom.
På spørgsmål til statsministeren om Corydons indblanding lød det til trivialitet gentagne "svar", at hun ikke ville kunne se sig selv i øjnene, hvis ikke Corydon havde reddet SAS.
På Martin Henriksens spørgsmål, om loven om udvisning af kriminelle burde strammes, lød svaret: "De, der blev udvist før, bliver også udvist nu". Det er et standardsvar, som Morten Bødskovs båndsløjfe har kørt utallige gange, men det er jo ikke svar på, om der bør strammes.
Ole Birk Olesens præcist formulerede spørgsmål om konkurrenceevnen blev af statsministeren syltet ind i et angreb på den gamle regering, som indførte fedtafgiften, svækkede konkurrenceevnen og fik arbejdsløsheden til at stige.
At regeringen for hver meningsmåling går tilbage, kan ikke undre dem, der følger med i politik

Utidig indblanding

Skrevet af Peter Nielsen, Torsdag den 22. november 2012, 07:30

Politikere skal holde nallerne væk fra overenskomstforhandlinger,og drop det der med medejerskab,DK har 14,3% af aktierne i et falleret SAS.

Fremover kan det blive sådan at alle "storaktionærer" kan blande sig i overenskomstforhandlinger,og så må Børsten bare holde kæft,det må blive budskabet fra Don Cori til Børsten.

Så må folk lære at forstå at det er svenskerne der reelt sidder på magten i SAS,og de ønsker ikke at beholde SAS,de gamle og umoderne fly er ikke værd at holde på,og de økonomiske problemer er ikke overstået med denne øvelse,sådan er det.

sms gate igen

Skrevet af Finn, Torsdag den 22. november 2012, 03:28

Først Vestagers sms til Claus Hjort om skattereformen og nu Bjarne Corydon sms for at blande sig i en overenskomstforhandling.
Hvem bliver nok den næste til at kontrollere et forhandlingsforløbe via sms.
For regeringens folk er åbenbart ikke voksen nok til at sige tingene ligeud, men som en anden dumme folkeskoleelev nødt til at køre deres mobbestrategi overfor dansker elektronisk.

ha ha

Skrevet af michael Pedersen, Torsdag den 22. november 2012, 08:18

Nu er vi jo ikke alle født før 2. verdedenskrig "Det der sms, er det noget frækt"

Ha ha

Skrevet af Ole, Torsdag den 22. november 2012, 08:46

Michael din røde spammer

Er du syg ??
Du lyder ikke helt rask - eller også
er du socialdemokrat

Er DU syg?

Skrevet af Stefan W. Olsen, Torsdag den 22. november 2012, 15:15

Enten er du ikke helt rask, eller også er du V'er, K'er eller DF'er, hvilket jo desværre er en sygdom man ikke kan kureres for.

Ha ha

Skrevet af Michael pedersen, Torsdag den 22. november 2012, 14:44

Den var da meget god, og beskrev det vel meget godt. Jeg er ihvertfald stoppet med at bruge runer, udvikling kaldes det.

Wauu

Skrevet af Finn, Torsdag den 22. november 2012, 15:05

Nå Mobbe Michael
Du må gå i 5/6 klasse. Lige fået fri fra skole.
Passer med tidsloggene på dine ytringer.

Udmeldelse.

Skrevet af Karin Nielsen, Onsdag den 21. november 2012, 23:34

Det er spild af penge at stå i en fagforening ,efter det forløb der kørt med SAS og efterløns og fagforeningunderstøttelsen der er forringet.
Man får blot en sms fra Bjarne Corydon , så er det hele ordnet og tåben Helle T-Schmidt ser jublende til og støtter hændelsforløbet.
Hvem vil betale tusinde af kroner til en fagforening der intet har at sige.
For en gangs skyld er jeg ening med EL, hvor et EL folketingsmedlem sige,r at han er rasende over forløbet.

Blokere

Skrevet af Karin Nielsen, Onsdag den 21. november 2012, 23:04

Så må 3F blokere for S foran Christiansborg for det meste af sommeren har 3F'ere stået til parade foran Vejlegården. Bjarne Corydon er med til at forringe de ansattes vilkår hos SAS. Føj!!!!

S = højere skat og lavere løn

Skrevet af Carina, Onsdag den 21. november 2012, 23:03

Nu ved vi da, hvor vi har S.

Gå ned i løn og betal højere skat.

Forkert

Skrevet af Stefan W. Olsen, Torsdag den 22. november 2012, 13:53

S siger: Gå ned i løn og betal lavere skat. Venstre siger: Skatten (ikke lønningerne) skal ned.

tja

Skrevet af Michael Pedersen, Onsdag den 21. november 2012, 22:48

Hvis det var mig der fik sådan en sms fra Claus Hjort, ville jeg havde ligeglad med den, men hvis jeg fik den af Corydon, ville jeg tage den med i mine overvejelser, fordi jeg tror at han vil det bedste for os almindelige danskere.
Desuden er det da den flinkeste "trussels-sms" jeg nogensinde har set.

Naivitet

Skrevet af Holger Danske, Torsdag den 22. november 2012, 00:44

Du må da enten være naiv eller sosialdemokrat
Det er jo selet ikke den sms men ( vil du ring til mig )
Og hvad har de så lavet for en studehandel
Tror slet ikke han tænker på os almindelige kun på at han ikke selv taber ansigt
Og hvor mange penge skal man ofre på et falitbo? Det er jo ikke første gang vores skattepnge bliver brugt på SAS

Danmark frit

Forsvarsforlig

Skrevet af Erik, Onsdag den 21. november 2012, 22:36

Nu må Corydon jo sende en SMS til forsvarsudvalget om ikke at lukke Varde eller andre kaserner da det vil få fatale følger for de byer det går ud over. Når man tager størrelses forhold i betragtning.