Den kræftsyge Johnny Larsen og andre i samme situation får ikke hjælp fra Liberal Alliance, hvor Joachim B. Olsen er arbejdsmarkedsordfører.
Som Avisen.dk skrev tirsdag er Johnny Larsen, der netop er gået i gang med sin kræftbehandling på Rigshospitalet blevet frataget sine sygedagpenge.
Dermed er Johnny Larsen blandt de tusindvis af dødssyge danskere, som rammes af sygedagpengeloftet. Et loft som beskæftigelsesminister Mette Frederiksen i går måtte erkende næppe bliver ændret i løbet af i år.
LÆS OGSÅ:Kræftramt Johnny: For syg til sygedagpenge
Og står det til Liberal Alliance, skal det ikke ændres.
- Vi har et system, hvor man bliver behandlet for statens regning, når man bliver syg. Men vi har ikke ubegrænsede ressourcer. Vi bruger flere penge end der kommer ind, og så må man spørge sig selv: Hvor er grænsen? Hvor meget må skatteborgerne selv tage på sig af de ekstra udgifter?, siger Joachim B. Olsen til Avisen.dk.
LÆS OGSÅ:Joachim B. Olsen: Kontanthjælp er socialt uansvarligt
Han mener, at det vil give ofre, hvis man fjerner tidsbegrænsningen på sygedagpenge.
- Når vi ikke har ubegrænsede ressourcer, så er vi også nødt til at se på dem, der bliver fastholdt i systemet, hvis vi forlænger sygedagpengene. Det er også tragisk og en katastrofe for de mennesker, der mister tilknytningen til arbejdsmarkedet, siger Joachim B. Olsen.
Han henviser til undersøgelser, der viser, at uden begrænsning hænger nogle fast i sygedagpengesystemet.
- Det er frygteligt for ham, han er kræftsyg, og han har min største sympati, men når man er i et system med begrænsede ressourcer en man nødt til at se ude over det hele. Hvis man fjerner begrænsningen på sygedagpenge har det også konsekvenser, siger Joachim B. Olsen.
Han er ikke glad for at udtale sig om enkeltsager, og selvom han synes, det er synd for Johnny, mener han, at politikerne har et andet ansvar.
- Prioritering kan være ubehagelig, men der er helt sikkert ingen, der ønsker et samfund, hvor politikerne ikke prioriterer, siger han til Avisen.dk.
Denne artikel blev i første omgang publiceret med rubrikken: "Joachim B. Olsen til kræftsyg: Der må være en grænse". Der er tale om en artikel fra netmediet Avisen.dk udsendt som citat-historie til alle landets medier med førnævnte overskrift. Ifølge Joachim B. Olsen var der ikke dækning for den oprindelige overskrift, da han ikke direkte har udtalt sig på den måde overskriften antydede. Vi har derfor ændret overskriften og beklager unøjagtigheden.
HVAD MENER DU? DELTAG I DEBATTEN NEDENFOR




Hader fattige danskere, men elsker udlændinge
Skrevet af Peter Jensen, Fredag den 8. februar 2013, 02:45
Men penge til at betale verdens højeste ulandsbistand er der ingen problemer i mener Liberal Alliance !
Ubehagelige mennesker der hader deres egne medborgere !
prøv nu at holde din kæft
Skrevet af erling andersen, Torsdag den 7. februar 2013, 14:39
nu er det på tiden at Bt snart holder op med at sende noget om den mand han ved jo ikke skid om sygdom eller for den sag skyld om noget som helst. prøv for fanden at komme ud i samfundet og se hvad der forgår vi giver hjælp til højre og venstre men når det er her hjemme ja så er det lige meget det er sku blevet et sygt samfund vi lever i, og til alle jer der er syge skamme jeg mig over at det danske samfund behandler jer på den måde for der er jo ikke noget mennesker der bliver syge med vilje og til dem det styre danmark i burdet skamme jer
Det er vist også synd for Joakim, han taler jo i ´vildelse.
Skrevet af Ann-Mette Mikkelsen, Onsdag den 26. september 2012, 03:30
Jeg kan se at LA ikke har været særligt heldige da de satte holdet inden sidste valg. Endnu engang må vi se, at fordi folk er kendte, så er behøver de jo ikke have hjerne (undskyld) intelligens. Og med den viden og erfaring fra tidligere forsøg, så må vi vælgere vist se indad. Hvordan kan den slags mennesker blive valgt til landets ledelse.
Jeg kunne blive ved, men hvis jeg skal beskæftige mig med den slags menneker (AL) så skal jeg lige have fat i en br..spand først.
Inden jeg går, vil jeg dog lige opfordre til at en eller flere vil fortælle disse mennesker lidt om repspekt og indfølelse i forhold til andre menesker. Hvis de så ikke kan finde ud af at opføre og udtale sig nogenlunde anstændigt, sp må vi jo smide dem ud ved næste valg
Skam jer
Skrevet af Poul Ulrik Nielsen, Søndag den 16. september 2012, 05:43
Skal man være død før man kan modtage sygedagepenge eller hvad,
fuldstændige helt ude i hampen, en mand som Johnny ikke kan få sygedagepenge,jeg blev rasende da jeg så udsendelse,kræft er noget af det værste der kan ramme en, i kan lige prøve at afvise Johnne sygedagepenge,
J B Olsen ... skam dig og forlad folketinget med bøjet nakke!!!
Skrevet af Allan Nørgaard, Onsdag den 12. september 2012, 16:31
Det er forkasteligt den mand er offentlig betalt politiker. Ingen respekt for vælgrene og for folk i nød. Vi kunne jo spare på politikernes enorme pensioner, diæter og fine sammenkomster, så der blev penge til feks. kræftsyge. Til de kære politikere. Skab nogle arbejdspladser, hold styr på pengene og GØR JERES ARBEJDE!!!
Demokrati er et opreklameret falsum --- Det eksisterer ikke.!!!
Skrevet af Hansen, Tirsdag den 11. september 2012, 17:14
Hold nu op med at misbruge ordet demokrati, for ved at misbruge det ord til alle de udemokratiske afholdte valg, politikerne ikke på nogen måder lovligt eller ulovligt kan komme uden om at gennemføre, afslører i jo rent faktisk jer selv, som en flok udemokratiske hyklere!
For danskerne må da være helt utrolig dumme, ellers hoppede de ikke på sådan en gang manipuleret gejl, som et valg i vor tid er, det er i realiteten bedøvende ligegyldigt, hvem vi stemmer på, for vi får stort set det samme efter valget!
Når man sidder og læser de forskellige kommentarer på debatsiderne, skulle man tro de fleste mennesker lever på en helt anden planet et eller andet sted ude i rummet!
I Danmark har vi ikke demokrati, og det har vi aldrig nogensinde haft, vi har det man kan betegne som top styrede partidiktaturer, og det ser vi især demonstreret helt frit i vor tid, hvor toppolitikere i alle partierne opfører sig som små selvbestaltede despoter, og hvor medierne er blevet dikkende lammehaler og reagerer med larmende tavshed mod dette politisk magtmisbrug:
1. Hvis der var demokratisk opstilling i partierne, så ville der være sideordnet opstilling, statsminister og de politiske kandidater ville være udpeget af befolkningen ved direkte valg, desuden ville hver enkelt folkevalgt politikere, være tvunget til at følge Grundlovens bestemmelser, og ikke være dikteret af hverken EU eller selvbestaltede partidiktatorer!
Sådan er systemerne i partierne langtfra, tværtimod er opstillingen i partierne på listeform (partiliste), så det er toppen i partiorganisationerne og ikke vælgerne, som afgør hvem der skal i folketinget, ikke nok med det er det partiets top, der flytter de foretrukne kandidater rundt til de mest sikre opstillingskredse, så i realiteten har valget intet med demokrati at gøre, det er styret og kontrolleret af de forskellige partitopper og deres håndlangere, for vælgerforeninger tør ikke går imod en diktatoriske partitop, for det ville få fatale følger for deres politiske karriere!
Og til alle de asociale og udemokratiske politikere, Danmark har ikke opfundet demokratiet, og jeres kopiering af demokratiet er en parodi, verdens første demokratiet blev grundlagt i Grækenland, i det 5th. århundrede før Kristus, man kaldte endog Grækenland for Civilisationens vugge, og hele det demokratiske projekt blev gennemført i en enkelt mands levetid!
Perikles kom til magten 461 før Kristus og i den tid blev “ordet demokrati” opfundet og praktiseret, lige som ordene filosofi, retorik, politik, geografi og biologi, det var alle de ting der var blevet opdaget og diskuteret, af nogle af de største tænkere, som verden nogensinde har kendt bl.a. filosoffer som Sokrates, Platon og Aristoteles, Matematikeren Pythagores og digteren Pintar, historikeren Haridot og mange flere i den tid, og som de første beregnede de Jordens, Månens og Stjernernes position og opfandt atombegrebet m.m.
Perikles stod i spidsen for verdens første demokrati, alle byens embedsmænd blev valgt og rådslagningen fandt sted i fuld offentlighed, denne idé gjorde det af med tidligere tiders konger og Tyrannier, og den vandt indpas sener i form af vor tids “såkaldte demokratier”, dengang deltog alle i debatten og de politiske beslutninger blev vedtaget i fuld offentlighed!
Den demokratiske tidsperiode har spillet fallit, og hvis de fantastiske tænkere og filosoffer fra fortiden, fik et indblik i vor tids demokrati, så ville de vende sig i deres grav af skam, over hvordan de storslåede ord og tanker, bliver misbrugt og voldtaget af nutidens akademisk udemokratiske politiske plattenslagere!
Græsk demokrati vs. nutids politik
Skrevet af Ann-Mette Mikkelsen, Onsdag den 26. september 2012, 03:09
Jeg "hører" zat du har fat i noget af det, der lyder rigtigt for mig. Men også kun noget af det. Ja det er rigtigt, at de fleste partier har partilisteopstilling til valg. Men til det vil jeg sige to ting. Man skal jo ikke nøvendigvis sætte sit kryds ved nr 1 på listen. Og så vidt jeg har lært så er det partiforeniongerne som sætter listerne. Så det står jo enhver frit for at melde sig under fanerne og være med til at sætte listerne. Og for at prøve at være lidt personlig kunne jeg godt tænke mig at høre om du selv har prøvet den vej. Og hvis du har ig er blevet skuffet, så vil jewgf gerne vide hvorfor.
Dernæst taler du om demokrati. Ja der har du også fat i noget. Men igen kun noget. Grækernes demokrati omfattede jo kun frie mænd. Ingen kvinder slaver eller proletarer.
Så hvordan du får denne kobling ind i sammenhængen med at politikere som Joakim B. Olsens standpunkter ind om vi skal prioritere de syge fra, fordi de åbenbart ikke kan betale sig. Der smut den for mig.
hlisem
AM
Hvor vi dog hylder ytringsfriheden
Skrevet af GEO, Mandag den 10. september 2012, 12:57
Hvor er der mange simple borgere i dette land. JBO's hovedbudskab er, at det er politikerne der skal prioritere. Det er det vi har valgt dem til. og så må politikerne da stå ved det.
Oplever de uhensigtsmæssigheder, må de prioritere om de vil gøre noget ved dem eller ej.
Hver 4. år er vi så "heldige" at vi kan skifte dem ud, men lad os være ærlige, det gør vi jo ikke, det er kun de mindre kendte der sendes hjem.
Så har vi det egentlig ikke bare godt med, at der er nogen der tager ansvaret, og så kan vi andre sidde og brokke os og tænke føj, han er et dårligere menneske end mig. Men mon han ønsker jeres nærmeste syge? Syg tankegang.
Jeg ville ønske der var flere politikere der turde tale om deres prioriteringer, og ikke kun det de vil.
LA har vel en 5 mandater eller deromkring, så hvis de andre var uenige, havde de jo bare gjordt noget ved det. De tør dog ikke stå ved det. Måske er det der JBO skiller sig ud?
samfundsnasser JBO
Skrevet af kim, Mandag den 10. september 2012, 07:13
syntes snart Joakim B. Olsen skal passe lidt på med sine udtagelser, han er jo selv den største nasser af samfundet, manden har jo aldrig selv haft et job, han har levet af andres penge hele livet. Utroligt som alle politikere er så kloge på hvad der sker på arbejdsmarkedet, der er jo ikke mange af dem der nogensinde har haft et rigtigt job. Prøv at komme på arbejdsmarkedet og se hvad der rør sig.
liberalisme?
Skrevet af Steen Jensen, Søndag den 9. september 2012, 21:10
Så er der ikke langt fra liberalisme til nazisme.
Hvor meget er du værd?
Skrevet af Steen Jensen, Søndag den 9. september 2012, 20:59
Joachim B. Olsen har fået rigtig mange penge til sin sport, hvor han var så uheldig at komme til at kaste langt en gang og ellers var han overtrådt, måske fordi han ikke kunne igen.
Joachim er en taber total uden forståelse for samfundsproblemer som han er valgt til at løse.
Hvor meget er du værd?
Skrevet af Steen Jensen, Søndag den 9. september 2012, 20:59
Joachim B. Olsen har fået rigtig mange penge til sin sport, hvor han var så uheldig at komme til at kaste langt en gang og ellers var han overtrådt, måske fordi han ikke kunne igen.
Joachim er en taber total uden forståelse for samfundsproblemer som han er valgt til at løse.
Mangfoldighedsideologien
Skrevet af Anette Nørgaard, Søndag den 9. september 2012, 19:08
Hvad betyder det at gå ind for mangfoldighed.
Hvis folk dør uden at være forsikret, så kunne de måske bare have tegnet sig en forsikring?
Prøv at lytte en ekstra gang næste gang der bliver talt om mangfoldighed -og talblindhed
Hvad har han tænkt sig? Bare at lade folk dø?
Skrevet af Hanne, Søndag den 9. september 2012, 14:26
Der findes jo folk, der overlever kræft og bliver raske. Nogle i mange år, andre få, og hvert eneste år tæller for det menneske og det menneskes pårørende. Hvert eneste halve år, hver eneste måned og ugesom rask eller bare i live...forbedrer også resten af familiens vilkår for altid.
Både sorg og livsglæde kan holde sig i flere generationer, Joachim.
Forestil dig usikkerheden ved at blive frataget sin indtægt og måske sit hus og hjem - som syg. Tror du, det er noget, der gavner den syge og familien? Er det noget, den syge - eller samfundet - bliver rask af? Tror du selv, det er et samfund, hvor folk er trygge, glade, produktive og nytænkende?
Er du i stand til at forestille dig den modløshed, den følelse af at være outcast og den følelse af svigt, et menneske som Johnny må føle? Og tror du da virkelig i fuld alvor, det gavner samfundet at sprede den følelse yderligere?
I så fald er der ikke mere grund til at kalde det et samfund.
Sygedagpenge
Skrevet af Jeannie Vogt, Lørdag den 8. september 2012, 16:15
Fint JBO udtaler sig så åbent, så ved jeg da hvem jeg IKKE skal stemme på. I øvrigt vil jeg ønske at jeg kunne forstå, hvorfor så mange fallerede sportsstjerner og andre, kendt fra aviser, blade og tv,
vælger at gå ind i politik. Er det fordi de ved at kendtheds faktoren næsten stensikkert giver dem en plads i folketinget, til en god hyre og pension, uanset at mange af dem ikke har en dyt forstand på politik. Mange af de kendte kommer ofte ind i folketinget foran partimedlemmer der i årevis har arbejdet helt anonymt for partiet. Det er snobberi af værste skuffe, mange mennesker stemmer på dem kun fordi de kender dem fra aviser, blade og tv.
Demokrati er et opreklameret falsum --- Det eksisterer ikke.!!!
Skrevet af Hansen, Lørdag den 8. september 2012, 02:12
Hold nu op med at misbruge ordet demokrati, for ved at misbruge det ord til alle de udemokratiske afholdte valg, politikerne ikke på nogen måder lovligt eller ulovligt kan komme uden om at gennemføre, afslører i jo rent faktisk jer selv, som en flok udemokratiske hyklere!
For danskerne må da være helt utrolig dumme, ellers hoppede de ikke på sådan en gang manipuleret gejl, som et valg i vor tid er, det er i realiteten bedøvende ligegyldigt, hvem vi stemmer på, for vi får stort set det samme efter valget!
Når man sidder og læser de forskellige kommentarer på debatsiderne, skulle man tro de fleste mennesker lever på en helt anden planet et eller andet sted ude i rummet!
I Danmark har vi ikke demokrati, og det har vi aldrig nogensinde haft, vi har det man kan betegne som top styrede partidiktaturer, og det ser vi især demonstreret helt frit i vor tid, hvor toppolitikere i alle partierne opfører sig som små selvbestaltede despoter, og hvor medierne er blevet dikkende lammehaler og reagerer med larmende tavshed mod dette politisk magtmisbrug:
1. Hvis der var demokratisk opstilling i partierne, så ville der være sideordnet opstilling, statsminister og de politiske kandidater ville være udpeget af befolkningen ved direkte valg, desuden ville hver enkelt folkevalgt politikere, være tvunget til at følge Grundlovens bestemmelser, og ikke være dikteret af hverken EU eller selvbestaltede partidiktatorer!
Sådan er systemerne i partierne langtfra, tværtimod er opstillingen i partierne på listeform (partiliste), så det er toppen i partiorganisationerne og ikke vælgerne, som afgør hvem der skal i folketinget, ikke nok med det er det partiets top, der flytter de foretrukne kandidater rundt til de mest sikre opstillingskredse, så i realiteten har valget intet med demokrati at gøre, det er styret og kontrolleret af de forskellige partitopper og deres håndlangere, for vælgerforeninger tør ikke går imod en diktatoriske partitop, for det ville få fatale følger for deres politiske karriere!
Og til alle de asociale og udemokratiske politikere, Danmark har ikke opfundet demokratiet, og jeres kopiering af demokratiet er en parodi, verdens første demokratiet blev grundlagt i Grækenland, i det 5th. århundrede før Kristus, man kaldte endog Grækenland for Civilisationens vugge, og hele det demokratiske projekt blev gennemført i en enkelt mands levetid!
Perikles kom til magten 461 før Kristus og i den tid blev “ordet demokrati” opfundet og praktiseret, lige som ordene filosofi, retorik, politik, geografi og biologi, det var alle de ting der var blevet opdaget og diskuteret, af nogle af de største tænkere, som verden nogensinde har kendt bl.a. filosoffer som Sokrates, Platon og Aristoteles, Matematikeren Pythagores og digteren Pintar, historikeren Haridot og mange flere i den tid, og som de første beregnede de Jordens, Månens og Stjernernes position og opfandt atombegrebet m.m.
Perikles stod i spidsen for verdens første demokrati, alle byens embedsmænd blev valgt og rådslagningen fandt sted i fuld offentlighed, denne idé gjorde det af med tidligere tiders konger og Tyrannier, og den vandt indpas sener i form af vor tids “såkaldte demokratier”, dengang deltog alle i debatten og de politiske beslutninger blev vedtaget i fuld offentlighed!
Den demokratiske tidsperiode har spillet fallit, og hvis de fantastiske tænkere og filosoffer fra fortiden, fik et indblik i vor tids demokrati, så ville de vende sig i deres grav af skam, over hvordan de storslåede ord og tanker, bliver misbrugt og voldtaget af nutidens akademisk udemokratiske politiske plattenslagere!
Og lad mig lige tilføje, i USA er det da endnu værre, der får vælgerne kun valget mellem to kandidater, i et helt udemokratisk organiseret "demokratisk" fupnummer, så den amerikanske befolkning kun har valget mellem to despoter, når jeg skriver despoter, er det fordi når man giver en eneklt person så meget magt, at han stort set kan bestemme alt, og nedlægge "veto" på områder, hvor han er politisk uenig med de folkevalgte i kongressen, så er præsidentembedet blevet omdannet til et camoufleret demokratisk diktatur!
Sugedagpenge
Skrevet af Inge Sass Baasch, Fredag den 7. september 2012, 22:01
Når så syge mennesker ikke længere kan få sygedagpenge, må vi kalde det noget andet, den syge har rigeligt af bekymringer uden at skulle have det økonomiske oveni.
Sugedagpenge
Skrevet af Inge Sass Baasch, Fredag den 7. september 2012, 22:01
Når så syge mennesker ikke længere kan få sygedagpenge, må vi kalde det noget andet, den syge har rigeligt af bekymringer uden at skulle have det økonomiske oveni.
fjols
Skrevet af Majbrit Andersen, Fredag den 7. september 2012, 21:43
Hvor skulle du skamme dig,jeg ville håbe at du eller et menneske du holder af bliv alvorlig syg,så du kunne komme til at smage din egen medicin ...du er et stort fjolt Joachim uden empati og omsorg for andre mennesker..føj
fjols
Skrevet af Majbrit Andersen, Fredag den 7. september 2012, 21:42
Hvor skulle du skamme dig,jeg ville håbe at du eller et menneske du holder af bliv alvorlig syg,så du kunne komme til at smage din egen medicin ...du er et stort fjolt Joachim uden empati og omsorg for andre mennesker..føj
Rendyrket liberalisme
Skrevet af Bente Andreasen, Fredag den 7. september 2012, 20:52
Joachim B. Olsen var sympatisk som kuglekaster, men det er godt nok svært, at finde noget som helst sympatisk i manden som politiker.
Dette er rendyrket liberalisme. Kan kun håbe, at det går op for folk, hvilken kynisk politik Joachim og hans parti har.
SKAM DIG J.B. OLSEN
Skrevet af Anette P, Fredag den 7. september 2012, 19:56
Hvor skulle du skamme dig J.B.Olsen! Det er jo ikke alle danskere der har deres på det tørre og så må vi som samfund træde til. Vi kan simpelthen ikke være andet bekendt. Jeg er sikker på at Johnny ville ønske at han havde sit på det tørre. når han nu er blevet kræftsyg. Han skal da ikke også til at slås for at få det økonomiske til at hænge sammen. Men du J.B.Olsen mener det er OK at træde yderligere på de mennesker der allerede ligger ned. Jeg kan kun tilslutte mig de andre indlæg: "Jeg håber ikke at du bliver syg"! For så tror jeg du kan få lov til at sejle din egen sø. SKAM DIG Joachim B. Olsen
Joachim B. Olsen er en klaphat!
Skrevet af Allan Pedersen, Fredag den 7. september 2012, 19:38
. (punktum)
sygdom
Skrevet af Esther Johansen, Fredag den 7. september 2012, 17:40
uanset hvad man lider af skal det gælde for alle.
Så hvis man er kræftsyg skal de da ikke have bedre vilkår end andre.
Ikke fordi jeg ikke syntes det er synd for dem, men hvad med alle andre der er syge.
sygdom
Skrevet af Esther Johansen, Fredag den 7. september 2012, 17:40
uanset hvad man lider af skal det gælde for alle.
Så hvis man er kræftsyg skal de da ikke have bedre vilkår end andre.
Ikke fordi jeg ikke syntes det er synd for dem, men hvad med alle andre der er syge.
Håber det bliver bedre
Skrevet af Grethe, Fredag den 7. september 2012, 16:19
Der er overhovedet ikke noget nyt i det Joachim siger. Alvorlig fysisk syge mennesker BLIVER behandlet sådan i dag,,, og så uanstændigt har det været i mange år, man tror det er løgn.
hjernedød
Skrevet af kirsten, Fredag den 7. september 2012, 15:35
så har han da selv bevist det, han er ikke bare hjernedød, men har heller ikke noget hjerte. hvordan kan han dog sidde i folketinget
Håber ikke han for brug for hjælp
Skrevet af Bent Johansen, Fredag den 7. september 2012, 15:33
Det er sku for sygeligt – endnu engang hører vi et uhyggeligt menneskesyn fra Jaochim B. Olsen.
Man må ikke håbe at det bliver hans tur til en behandling af en sygdom, men han har vel sit på det tørre, betalt sygeforsikring, fed efterløns- og folkepension når han ikke kan kaste flere dårligdomme efter den danske befolkning.
Man kan da ikke være i tvivl om hvad han mener og mennesker, det grænser til …., her træder min selvcensur ind så det må men tænke sig til. Men dårlig omtale er bedre end ingen omtale. Tænk ham har vi heppet på – hvor kan man tage fejl – som min gamle mor sagde ” når skidt kommer til ære ved de ikke hvordan de skal være” Og der er da en bunke l…. han fyrer af.
Velfærdssamfundet skal ikke reduceres til en parentes!
Skrevet af Kirsten K. Larsen, Fredag den 7. september 2012, 15:06
Jeg forstår slet ikke Joachim B.Olsens argument, men må sige at jeg egentlig ikke er overrasket. Hans fællesskabsfølelse har vist længe ligget på et meget lille sted!
For mig at se er der kun 2 muligheder. Hvis man er kræftsyg og i behandling, så får man af staten ENTEN sygedagpenge sålænge det er nødvendigt ELLER man bevilges en førtidspension - evt kun midlertidigt i håb om at vedkommende kommer over sygdommen og igen kan tilknyttes arbejdsmarkedet. Alt andet er umenneskeligt og hører sig ikke til i det Danmark jeg vil kæmpe for... Et Danmark hvor fællesskabsfølelsen stadig er tilstede og vi passer på hinanden og bevarer vores empati med de uheldigere mennesker, som bliver afhængige af systemets hjælp... Den situation kan vi jo selv havne i imorgen - også Joachim B. Olsen!
wow
Skrevet af theresa kjaer, Fredag den 7. september 2012, 14:54
jeg troede ikke han kunne blive mere usympatisk men hey selv jeg kan tage fejl.....