Har fået skideballe af Pia Kjærsgaard

Efter nazi-brøler: Camre tæt på eksklusion

Mogens Camre

Mogens Camre. Arkivfoto (Foto: Erik Refner) Se stort billede

DFs problembarn Mogens Camre fik i aftes en regulær skideballe af formanden Pia Kjærsgaard.

Og hvis han ikke trækker sine udtalelser tilbage eller undskylder - hvad han foreløbig ikke har gjort mine til - så læner han sig op af en eksklusion.

Det oplyser centrale kilder i Dansk Folkeparti  til bt.dk.

Her er de største nazi-brølere

Ved samtalen med Pia Kjærsgaard fik Mogens Camre utvetydigt at vide, at hans udtalelser var uacceptable, og at ledelsen ville tage afstand fra dem.

Sagen handler om en flere år gammel udtalelse, hvor han sammenligner muslimer med tyske soldater fra den nazistiske besættelsesmagt. Udtalelser som i går fik nyt liv i et YouTube-klip og som Camre siden valgte at stå 100 procent ved.

Mogens Camre forfølges af nazi-brøler

- Det er historiske kendsgerninger. Jeg taler om den menige tyske soldat, ikke om Gestapo eller SS. Hvis folk mødte tyske soldater under besættelsen, gik de ikke over på den anden side af gaden. Det gør de i ghettoerne i dag, hvis de møder unge muslimer. Min far blev hentet af Gestapo, og jeg har oplevet den tid, så at beskylde mig for at være sympatisk indstillet overfor nazister, er helt ude i skoven, sagde Mogens Camre i går til bt.dk.

Han forsvarer samtidig sit angreb på muslimer.

- Må man ikke forholde sig til kendsgerninger? Det er en kendsgerning, at unge muslimer er mere kriminelle end unge danskere - det er også en kendsgering, at vietnamesiske indvandrere er mindre kriminelle end danskere, må jeg så heller ikke nævne det.

Mogens Camre har tidligere haft lang snor i Dansk Folkeparti. Pia Kjærsgaard har accepteret, at han fik lov at sige ting, som andre ville være blevet banket på plads for at sige. Og det skyldes at han har en særlig status som en ældre, intellektuel provokatør, og at Pia Kjærsgaard har respekt for hans store viden.

Det samme  gælder til en vis grad præsterne Søren Krarup og Jesper Langballe, som også har længere snor i  debatten end andre af Dansk Folkepartis folketingsmedlemmer, fordi de også er intellektuelle provokatører. Med til billedet hører dog også at både præsterne og Camre er på vej på pension. Hvis de skulle optræde i den politiske debat i tyve år endnu, var situationen muligvis en anden.

Men med sine nazi-sammenligninger er Camre for alvor trådt over kridtstregen. Nu er der ingen vej tilbage. Hvis han ikke gøre et eller andet behjertet forsøg på at glatte ud, kan Pia Kjærsgaard blive nødt til at sparke ham ud.

Synes du, at Mogens Camre burde blive ekskluderet af Dansk Folkeparti efter nazi-brøleren?

Deltag i debatten under artiklen

Læs også

Your comment
Kun navn bliver vist i forbindelse med kommentaren.
Dog skal alle felter med * (stjerne) udfyldes.
Kommentarer

Han har fat i noget

Af: KN, Torsdag den 9. juni 2011, 22:28

De almindelige tyske værnepligtige, der befandt sig her under krigen opførte sig klart bedre end muslimerne. Hvor mange voldtægter, umotiverede overfald, bilafbrændinger og så videre stod de for? Svaret giver vist sig selv.

Nazister i organisationer som SS, Gestapo og SD forsøgte at gennemfører et holocaust mod de danske jøder, men mon det ville gå jøderne meget bedre, hvis det var muslimerne der i dag havde magten? Antisemitismen er formentlig mere udbredt på Nørrebro i dag, end den var almindelige tyske værnepligtige dengang.

Chikane

Af: Ole Gerstrøm, Torsdag den 9. juni 2011, 12:14

Jeg har oplevet parkeringschikane på Nørrebro. Heldigvis var jeg i stand til at slippe væk.

Mogens Camre og nazibrølere

Af: Gunner Andersen, Onsdag den 8. juni 2011, 13:54

Jeg kører ofte på Nørrebro og oplever uhyrlige frækheder fra unge unge og voksne indvandrere. Som nu sidst hvor jeg holdt i en kø til højresvingning når der blev grønt. En indvandre kører i venstre vognbane helt frem og holder nu på tværs foran forreste bil i køen til højresvingning.
Hvis man blinker for at skifte vognbane, så er det oplevelsen, at en ung indvandre giver ikke plads, men øger farten for at forhindre vognbaneskift og han bruger frækt hornet.
Jeg tror desværre Mogens Camre har ret.

Politik siger mig HAT og BRILLER

Af: jacob, Onsdag den 8. juni 2011, 13:39

MEN ALLIGELVEL:

Pia K & Co, skulle generelt skrue ned på deres temperament omkring hvad der er VORES og DERES.

Ja vi er nationalistiske, det er også fint at være en dansk partriot der tør stå ved at vi er danskere. Men vores nationalisme bør ikke fremstå via udtalelser som denne, dog velvidende om vi har ytringsfrihed. Men der er også ord som bedre vidende, i dette tilfælde burde han/de & dem være bedre vidende og stoppe al deres snak om hvorvidt folk af anden etnisk herrkomst end dansk, skal smides ud af landet eller sammenligne et folkefærd med et andet.

DF står inde for alle vore danske værdier! men hvor mange af dem er egentlig danske?

Dannebrog: Faldt ned i Estland (skrøne).
Kartoflen: Fra USA
Frikadeller: Fra Italien
Listen er umådelig lang!!! så hvad er det egentlig de vil stå indefor?

Ingen af de ting som vi egentlig betragter som typisk dansk, er alt ANDET end dansk.

Igen; politik siger mig ikke noget, men jeg kan morer mig gevaldigt over deres diskussioner om hvorvidt og hvordan DK skal styres!!!

Men det store spørgsmål er:
sker der noget????
NEJ egentlig ikke: alle har de samme bud på hvad reglerne skal være, det eneste de laver om er: HVOR SKAL DET FILMES FRA og HVOR MEGET SKAL DET KOSTE.

Camre siger det, andre tænker.

Af: Karen, Onsdag den 8. juni 2011, 12:50

Sig ordet 'nazist' og alle farer op i det røde feldt.

Ja, nazisterne lavede mange forbrydelser i 30'erne og 2. verdenskrig. Flere mill. mennesker blev slået ihjel af nazister.

Det er rigtigt - men kommunismen slog altså langt flere ihjel!!!!!
Og ingen hæver et øjenbryn, hvis man udtaler sympati for Lenin, Stalin eller Mao! Hitler var en skoledreng sammenlignet med disse tre herrer - for ikke at nævne Pol Pot!!

Hvorfor denne forskel?

Måske fordi disse diktatorer var så 'fornuftige' at aflive deres egne befolkninger?

Kan vi ikke snart blive i stand til at tale nuanceret om tyske soldater under krigen (af hvilke jo langtfra alle var nazister - og mange simpelthen var vildført af den nazistiske propaganda!) - men også om nazisterne selv!

Som med forskellen imellem islamister og muslimer - så var der jo nok også kun et fåtal, der virkelig VAR fuldblods nazister, ikke?

Desuden Adolf Hitler var jo engang en sød lille baby - hvor noget gik helt galt.

Mogens Camre udtrykker jo ikke sympati for nazismen!

Han udtrykker sin forfærdelse over, at man i visse kvarterer i de danske byer ikke kan færdes sikkert, hvis man er indfødt dansker.

Og sammenligner med, at flertallet af tyske soldater under krigen opførte sig bedre end altfor mange arabiske unge, som vi desværre er pisket til at brødføde her i landet.

Og desværre rejser de nok ikke hjem, når besættelsen er slut.

Med et sådant positivt syn

Af: Henrik Mygind Andersen, Onsdag den 8. juni 2011, 13:17

på nazismen må det anbefales at du søger ind hos

www.holocaust.nu

De er mindst 100% enige med dig.

HØRT!!!!

Af: Kenneth, Onsdag den 8. juni 2011, 13:02

Du er inde på det helt rigtige. Kommunisterne slog mange flere ihjel bla. i arbejds lejre i Sibirien osv.
Ikke at jeg på nogen måde er enig i hva Nasisterne gjorde eller for den sags skyld er ening med Camre. Men man skal ikke skyde en man ned pga hans meniger. Så er man ikke bedre end enhver anden Diktator.

Godt skrevet Karen

Af: Janne P, Onsdag den 8. juni 2011, 13:02

Du har ret, ganske enkelt. Janne.

Mogens Camre har ret

Af: Harry Vinter, Onsdag den 8. juni 2011, 12:50

Jødehad har nazister og jøder til fælles. I hvilken udstrækning menige tyske soldater var nazister, kan jeg ikke tage stilling til, men gamle menneskeer, som husker tiden, siger, at de opførte sig ordentligt.
Desuden er det et faktum, at nazister aldrig praktiserede uhyrligheder som tvangsægteskaber, stening af utro kvinder, lemlæstelse af kønsorganer, halal-dyrplageri osv.
Mogens Camre skal stå fast og holde sig for god til at benægte fakta.

Fra en "Tumper"

Af: bent, Onsdag den 8. juni 2011, 12:41

Man bør vel ikke kalde andre personer nogle tumper bare fordi man har en anden mening. Jeg mener Mogens C. skader vores land med sådanne udtaelser.
Var det ikke også ham der gik rundt med en ulovlig revolver på et tidspunkt, så han må siges at være dobbelt moral i hans opfattelse af hvad der er rigtig eller forkert.

man er idiot

Af: henning rasmussen, Onsdag den 8. juni 2011, 12:41

Mogens Camre burde læse nogle af de bøger, som medlemmer af modstandbevægelsen har skrevet. Specielt dem af de modstandsfolk som efter tortur i Shellhuset blev overført til KZ-lejren Neuengamme!
Manden er jo historieløs og det er ubegribeligt, at manden er offentlig lønnet - men han er selvfølgelig valgt for DF!!

Uber alles.

Af: Holger D., Onsdag den 8. juni 2011, 12:37

Camre er den der bedst kan varetage danske forhold og bør forfremmes til statsministerkandidat.

Ytnings frihed.

Af: Kenneth, Onsdag den 8. juni 2011, 12:19

Alle har ytnings frihed. Det må vi ikke glemme. Det er det vi alle kæmper for i dette land. Så hvis han har de miniger og holdniger skal han have lov til det.

Ytnings frihed.

Af: Kenneth, Onsdag den 8. juni 2011, 12:19

Alle har ytnings frihed. Det må vi ikke glemme. Det er det vi alle kæmper for i dette land. Så hvis han har de miniger og holdniger skal han have lov til det.

Forrykt

Af: Just Bidstrup, Onsdag den 8. juni 2011, 12:19

Mandslingen Mogens Camre lufter sin forrykthed, når og hvor han kan komme til det.
Han har åbenlyst et problem med sine tankevirksomhed og har en hæklefejl i kysen.
Han er gennemført usympatisk og klam og vammel at se på, hans intellektualisme giver jeg ikke meget for.
Joseph Goebbels var også intellektuel, det gjorde ham ikke til et bedre menneske.
Han er et skadedyr, og jeg vil gerne mase ham med hælen.
Kommer han i nærheden af mine enemærker, får han et los i røven.

Det er ikke længere tider

Af: Janne Petersen, Onsdag den 8. juni 2011, 12:09

hvor man skal sige sin mening, og så har jeg iøvrigt ikke nogen som helst erindring om, at vores vietnamesiske tilflyttere nogensinde har været nævnt i kriminel sammenhæng.
Hvad tænker Pia dybt ihjertet, og hvor skilles deres veje???.
Der var nyligt en episode mellem indvandrere og politiet, som var oppe og vende, var det bare lidt morskab i hverdagen, eller er det hverdag for vores politi???.
Nazisme er et fy-ord med onde gerninger bag, men hvad skal man dog kalde det, når man ikke er tryg ved at bevæge sig visse steder især i København, fordi gaderne er 'ejet' af nogen, der misforstod reglerne???.
Hvem har dog ret og uret i denne havregrød, skal der salt på eller sukker???.
Pia vil have forstærkninger ved grænserne, hvorfor dog det, alle er jo harmløse og har kun gode intensioner!!!.
Hvorfor de stærke reaktioner, når manden blot har sagt noget vanvittigt, så skal man da bare grine, og køle det ned som gammelmandssnak.
Hvad er det der gør, at mange er så bange, og nogle få er så modige, er det så de mange, der har ret, eller de få modige, der sætter alt over styr, for at vise modet???.
Kurt Westergård og nu Mogens Camre, og tilbage i tiden flere med dem, har formået at bringe deres person i flammer, har de mon set noget, vi andre mangler at opdage, eller savner de indhold i hverdagen???.
Min egen holdning efter disse spørgsmål er ganske enkel, jeg er ikke længere tryg i København, det er en kendsgerning, som man skal være meget large for at se igennem fingre med. Janne.

Der er så mange ting...

Af: Kenneth Nielsen, Onsdag den 8. juni 2011, 12:41

galt med dit indlæg.
For det første er det tydeligt at Pia's skræmmekampagne virker, alt hvad hun har sagt har du jo ædt råt.
Hvad vil du med toldere der kun kan sige "Goddag, nyd dit ophold" fordi der er fri indrejse fra EU lande? Hvad vil du med toldere overfor Hell Angels med AK81, bandidos osv.? Hvad vil du med flere toldere, når DF selv har været med til at nedskære kontrollen inde i landet!??
Det er sørgeligt at du er bange for at bo hvor du bor, bange for at gå på gaden.. Men det er vanvittigt at du kun er bange pga. "fremmede"! hvilken del af deres "fremmedhed" er det der gør dem kriminelle? Det er jo netop den syge idé, at det kun er "fremmede" der kan og vil skade dig og til og med alle fremmede...? jøsses! Der findes syge mennesker i verden, den del er vi enige om. Der hvor jeg ikke forstår dig er, at jeg ved at det IKKE er ens navn, hudfarve, kultur og accent der gør at man er kriminel og syg i roen! Vi skal have stoppet de kriminelle, helt enig, men at katagorisere hele grupperinger som kriminelle ud fra ting som de ikke selv har valgt og som intet har med det at være kriminel at gøre er sygt! Det er at ramme hus forbi, i en sådan grad at det virker overlagt...!
Samtidig går Pia og Co. rundt og taler nedværdigende om dem som er lidt anderledes. Alle sammen. Børn der render rundt og hedder mohammed, hvor folk skuler til dem pga. deres navn, hudfarve, kultur og accent, for folk ved jo, at han er en farlig én.. Det har Pia, Camre, krarup, langballe og Messerschmidt så sandeligt gjort klart..
Heldigvis har de kun gjort det klart for dem som æder alt hvad de siger råt og som ikke stiller spørgsmål ved det. Mennesker der lever i frygt.. sørgeligt.

Jeg æder ikke noget råt

Af: Janne Petersen, Fredag den 10. juni 2011, 14:03

jeg taler blot ud af egen erfaring, og sålænge min erfaring har vist og viser, at det er grupper af indvandrere, der står for chikanerne, så er det vel min ret, at påtale det.
Jeg er ikke blind for at der gode borgere imellem, men det er jo så heller ikke dem, der er på debat.
Det er ikke sørgeligt at man er utryg ved at færdes forskellige steder i storbyen eller forstæderne, det er forkasteligt, at udviklingen har taget den fart, og det er netop sørgeligt, at det ikke ser ud til, at nogen rigtigt får det stoppet, og hvor ender din egen tålmodighed så henne???.
Jeg gider ikke at komme ned til min bil, som har holdt parkeret i et yderområde, fordi man er uheldig at have bekendte der, og så er ruderne smurt ind i is eller noget andet fantasifuldt, og når man kommer ned, så står der en flok fnisende møgunger, hvis dag åbenbart er reddet, det er jeg ikke børneglad nok til at more mig over, det er trods alt mig der skal betale for vask af bilen, for at kunne få udsynet tilbage.
Hvis du kan se noget harmløst idet, så er du bare en bedre pædagog end jeg, eller også har du været skånet for disse flabede tiltag. Janne.

Godt sagt!

Af: Monica, Torsdag den 9. juni 2011, 10:55

Super indlæg!Jeg vil ønske at der var flere der tænkte som dig!Min mand hedder Mohammad,betyder det at man skal være bange for ham?Han arbejder 8 timer om dagen,betaler skat ligesom de andre og er respekteret af de folk der kender ham.Vores datter klarer sig bedst i klassen,vi taler kun dansk ,så hvad gør os farlige?
Hvad er det der er så farligt ved muslimerne?Jeg ved at der er nogen der går rundt og laver ballade ,men de betyder ikke at alle er ens.Dette had overfor muslimer er et bevis på kulturmangel,desværre!

Hvorfor mon der ikke er

Af: Janne Petersen, Fredag den 10. juni 2011, 14:12

flere der tænker, som du efterlyser, kan det mon skyldes, at vi er nogen, der høster dårlige erfaringer med 'kulturberigelsen'???.
Skal det opfattes således, at uanset, hvad man hører og læser og erfarer, så er det danskerne, der ikke fatter den berigende kultur, der gennemgående, kun er til gavn og glæde, eller hvordan skal den opfattes???.
Du har gode erfaringer, så du skal pr. automatik se helheden som god, men tro endelig ikke at det er alle, der hopper på den vogn.
Jeg har trådt en del af mine barnesko på bl.a. Blågårdsplads, det er trods det gamle kvarter, med de gamle huse, blevet ganske ukendeligt, og ikke ufarligt, så se lige sagen fra flere sider, uden at gøre dine landsmænd til de ansvarlige, det er for nemt, og helt skudt forbi. Janne.

Camre

Af: I Poulsen, Onsdag den 8. juni 2011, 11:59

Camre har ret

Høre da fint til i DF

Af: Carsten, Onsdag den 8. juni 2011, 11:59

Kan ikke se det er et problem i forhold til det DF står for.

Før var man stolt når man fortalte man kom fra Danmark, den stolthed ser ud til at være forsvundet med DF ved magten.

Så det er kun fint at de trutter rent horn engang i mellem.

Helt enig, men

Af: Kenneth Nielsen, Onsdag den 8. juni 2011, 12:17

han får jo lov at fortsætte nøjagtig som alle de andre fra DF der kommer med den slags udtaleleser.. Selv Morten Messerschmidt som BT selv bragte på forsiden fordi han heil'ede og sang nazi-sange.. 3 måneder var han "bortvist" og kom så ind til Pia, Camre, krarup, langballe og alle de andre igen.
DF er en sygedom. En landeplage der fortærer Dannebrog. Som du selv siger det, man er ikke længere stolt over at kalde sig dansker, man skammer sig sku efterhånden.

Pia Camre Langballe og Krarup

Af: Janne Petersen, Fredag den 10. juni 2011, 17:57

er en skændsel for Dannebrog, du milde, var der noget du ikke fat i, da Dannebrog brændte både herhjemme og ude i verden, så kan du ikke lige finde nogle bedre emner, der gør Dannebrog til skamme, eller har du malet brillerne, så du ikke kan se???. Janne.

"FLOT

Af: kim petersen, Onsdag den 8. juni 2011, 11:56

ad jens ;j a naturligvis hellere gasse jøder end lease biler billigt..!!

"flot" DF!!

Ignorant

Af: Jens, Onsdag den 8. juni 2011, 12:03

Hvem har snakket om at gasse jøder?
Men med din IQ er du vel SF ;)

DF = Nazismen

Af: Bent, Onsdag den 8. juni 2011, 11:54

DF = SS

Dansk Folkeparti er i virkeligheden ikke så fjernt fra nazismen. Nazisterne gassede Jøder og havde KZ lejre. Mogens vil åbenbart gerne have gasset indvandrere og lave nye kz lejre. Jeg vidste at DF ikke var stuerene.

DF og Nazismen har meget tilfældes.

Mogens har slet ikke ret mht kriminalitet. Jeg er sikker på at de Muslimer som begår kriminalitet ikke har islam i tankerne. Det kunne jo tænkes at disse folk også er udstødt fra deres egen religion.

Hvis disse 'stakler' er udstødt

Af: Janne Petersen, Fredag den 10. juni 2011, 18:01

fra deres egne, og derved formentligt også fra religionen, så er det da påfaldende, at de får kulinariske særbehandlinger i spjældet, så den holdt ikke vand. Janne.

Religion

Af: Jens, Onsdag den 8. juni 2011, 12:01

Nej selvfølgelig tænker de ikke over det. Heller ikke når du springer sig selv i luften eller kapre fly. FLOT

Broler

Af: christian, Onsdag den 8. juni 2011, 11:53

For det forste: hvordan kan man omtale disse udsagn som en broler, mogens har til alle tider haft disse holdninger, og bruger al hans presse tid paa at nedgore bestemte grupper. For det andet, vi ved alle hvad han staar for, saa det ville lyde noget hult at undskylde fra hans side. Jeg vil i hvertfald have det svaert med at tro paa hans oprigtighed i hans undskyldning: for det 3. hvis DF virkelig ikke delte Mogens holdninger havde de smidt ham ud for laenge siden. Saa Pia's skideballe er vidst mere spil for galleriet end en holdnings aendring hos baade Mogens og Fru K.

Selvfølgelig

Af: John Hansen, Onsdag den 8. juni 2011, 11:53

skal han da smides ud af DF - og så kan han jo i samme moment blive smidt ud af Hjemmeværnet.

Hausgaard siger det så flot...

Af: Henrik Mikkelsen, Onsdag den 8. juni 2011, 11:52

http://www.youtube.com/watch?v=ZWSOFJtr9ik

Jeg skammer mig over Langballe, Krarup og Camre!

alle df ud

Af: bent, Onsdag den 8. juni 2011, 11:48

Ja han burde smides ud sammen med resten af DF politikerne

Ud med DF.erne

Af: Janne Petersen, Fredag den 10. juni 2011, 18:05

åh ja, så kunne det røde slæng med alle skeletterne, trampe ind i magtens centrum, og lave Danmark om til en gennemgangslejr for destruktive elementer, der på et tidspunkt vil irritere selv dig. Janne.

Skifter mening som vinden blæser

Af: Jens, Onsdag den 8. juni 2011, 11:51

Måske lease Helle er bedre?
Han står da ved hvad kan siger, hvis utroværdige Helle ville det samme.

Manden har jo ret...

Af: Peter, Onsdag den 8. juni 2011, 11:46

Selvfølgelig skal han ikke det ..han har jo helt ret i det han siger...

Manden har jo ret

Af: H. Christensen, Onsdag den 8. juni 2011, 11:46

Jeg ville ønske, Mogens Camre ikke havde ret, men det har han jo. Det må bare ikke siges højt, for "dem med de rigtige" meninger i dette land, vil ikke se virkeligheden, som den er. De muslimer, der ikke kan finde ud af at leve efter andet end en forældet middelalderlig bog, hører ikke hjemme i et civiliseret samfund, og de kommer aldrig til det. De vil nemlig ikke !!!! Hver gang nogen siger noget om muslimer, får de stukket i hovedet, at det jo ikke er alle muslimer, og det er det vel heller ikke, men de andre er svære at få øje på. De er nemlig - med rette - bange for islamisterne. Det bør vi etniske danskere og alle etniske europæere også være !!!!

kan kun rynke på panden

Af: dennis , Onsdag den 8. juni 2011, 11:44

manden har jo ret .

Genialt

Af: Niels, Onsdag den 8. juni 2011, 11:44

Manden har jo ret i hvad han siger. Måske det ikke er politisk korrekt, men dog stadig sandt!

svar

Af: Ahmad, Onsdag den 8. juni 2011, 12:05

Hej Niels.jeg tro du har som problem med hovedet som Mogens.

Hvis de omtalte ballademagere

Af: Janne Petersen, Fredag den 10. juni 2011, 18:14

og 'kulturberigere' ikke brugte tiden på kriminalitet og flabetheder, men måske derimod behandlede andre mennesker ordentligt, så havde Camre ikke noget at have det i, men man har givet ham en grund, og nu forarges man over, at han bruger den, hvad er det man vil, skabe sig og have opbakning, øve vold, og have sociale goder, råbe skældsord, og blive respekteret, hvad er det man vil, det hele?????. Janne.

Stakkels Lille Lars

Af: MichaelS, Onsdag den 8. juni 2011, 11:40

Endnu en skandale til Lille Lars og hans håndgemæng.

Skifter mening som vinden blæser

Af: Jens, Onsdag den 8. juni 2011, 11:47

Måske lease Heller er bedre?
Han står da ved hvad kan siger, hvis utroværdige Helle ville det samme.

Mentatl gal

Af: Dennis B, Onsdag den 8. juni 2011, 12:46

Han er da mentalt forstryrret sådan en bonderøv!!!
Det de to præster også er heller ikke bedre,
De må da afgjort have haft noget snavs på Pia K siden den er gået indtil videre. Det sjovt som de kendsgerninger ikke er noget jeg ell min omgangs kreds kender. og jeg fra et såkaldt socialt belastet område. Skam jer

Dennis

Af: Janne Petersen, Fredag den 10. juni 2011, 18:18

hvad er et belastet område????, som du nævner, er det et fænomen, der er opstået ud af det blå, eller er der nogen der har sørget for, at det er et belastet område???, får jeg lige en lektion i det???. Janne.

 

Lige nu på B.T. PLUS

Nyheder

Sådan blev jeg Johanne Schmidt-Nielsen

17/04 10 kr
Bil og camping

Bøderne i EU er eksploderet

12/04 10 kr
Slank

Bliv slank - uden at blive fattig

11/04 10 kr
Motion

Chris MacDonald: Når målet skal nås

07/04
Jobzonen - Ny karriere

Annonce: