KØB PLUS!

Det sagde hun også i går!!!

Venstre tog lørdag formiddag hul på deres årlige landsmøde. Lars Løkke Rasmussen er som partiformand vært for arrangementet i Herning Kongrescenter, hvor han hyggede sig gevaldigt med to af sine forgængere, inden det officielle program begyndte.

Uffe Ellemann-Jensen har altid været kendt som en lun fætter, mens det er mere sjældent at se Anders Fogh og Løkke skraldgrine foran kameraerne.Hvad tror du, der var så morsomt?

Skriv dit bud på en god vittighed herunder.

Afstemning

Læs også:

Din kommentar

Kommentarer

TIL Politik I Danmark

Skrevet af Cleunides souza silva, Søndag den 18. november 2012, 10:27

Allan Andersen. Danmark har overhovedet ikke gjort mit land rigere, tværtimod. Det er vidst dig der skal gå skolen om igen, du har vidst ikke hørt efter i timen… Som sagt er der korruption i alle lande, min pointe er at danmark ikke stå ved det og slet ikke gør noget ved det, der skal jeg så hilse og sige at det gør de i mit land (Brasilien)!! Og forresten, ved ikke om du har børn selv, men det er ikke noget med sagen at gøre, du har vidst ingen forståelse. – Jeg efterlader ikke mit barn i danmark og tro mig, så snart jeg har fået mit barn hjem, så skrider jeg for det her diskriminerende land, fri få hånd, trusler og hvad i dansker nu har imod andre ind jer selv. Få dog noget empati! Du er en mand man kun kalde en racist. Jeg er ikke født eller opvokset her, om du kan læse min kommentar eller ej, er ikke mit problem, hvis jeg skrev det på mit sprog vil du ingen gang kunne komme igennem det første ord!!!! – Du kender ikke til reglerne overhovedet i Brasilien åbenbart, så her kan jeg lige fortælle, at hvis mit barn eller andre børn blev misbrugt i sin børnehave, ville de ikke blive fjernet fra sin mor, tværtimod…Børne og forældrene vil ikke betale prisen, men staten i Brasilien vil gå en og give en form for støtte og et behandlings tilbud!!

TIL Politik I Danmark

Skrevet af Cleunides souza silva, Søndag den 18. november 2012, 10:14

Klage Får politiet hjælp ikke i Danmark jeg undertegnede, vil hermed bevidne, at jeg har været med til møder kommune, læge, familiehus og Cleunides og børnehave.Til det ene møde, bekræftede lægen, at Guadalupe bærer præg af at have været misbrugt seksuelt. Cleunides har i flere år bedt om hjælp hos læge og Brøndby kommune, men har ikke modtaget den hjælp psykolog til Guadalupe på 4 år Ja en pædagog sagt til min barn du kommer aldrig hjem hun er fjenet fra mig 2 år i dag jeg er klage hjælp ikke og 1 1/2 år jeg må kun se min datter 1 1/2 time 1 gang om måneden jeg er ikke mibruger og kar aldrig været jeg har aldrig været på psykiarisk hospital og bruger ikke nogen form for medicin.Min barn er blevet fjenet hun blev misbrugt i børnehaven,Brøndby er urimeligt kommune er korrupt BARN SKAL HJEM TIL MOR ♥ ♥ ♥ OG MOR ER IKKE MISBRUGT BARN KOMMUNE HJÆLP IKKE BARN ER MOD BARN KOMMUNE ER KORRUPT JEG VIL FRA MIT BARN HUN BLEV MISBRUGT I BØRNEHAVEN, OG HUN ER BLEVET FJENET FRA MIG DET ER URIMELIGT jeg tale med kommunen jeg har båndoptaglser der beviser dette om mit barn HUN BLEV MISBRUGT I BØRNEHAVEN, HUN ER BLEVET FJENET FRA MIG JEG HAR UDTALT DER BEVISER DETTE. Jane jeg må ikke holder jul min barn 3 år jeg er bekymret for mit barn

dumheder

Skrevet af Kristian Mellergaard, Søndag den 18. november 2012, 09:23

Uffe altid selvglade idiotgrin.

De taler om at politik ikke kun er et rollespil inde på borgen

Skrevet af Retfærdighed, Søndag den 18. november 2012, 09:05

men bestemt også ude i det "virkelige" liv der hvor skattepøblen bor og opholder sig,

Uffe skraldgriner af hvilken "forklædning" han mødte Helle Thorning i sidst de støtte sammen syd for grænsen under deres indkøb i Flensborg.

De to meget forskellige politikere var dog enige om at "vi skal alle være lige ugenkendelige" når vi handler syd for grænsen, blot vi husker at bruge dankortet så SKAT kan følge din gøren og laden.

og til topmøde

Skrevet af pia, Lørdag den 17. november 2012, 19:20

I am banging with the hammer

Morskab over røde politikere, der løber rundt uden hoveder...

Skrevet af Lilli, Lørdag den 17. november 2012, 18:08

Ha-ha-ha.. ja, de skulle bare vide,- dem i "Den Røde Armé",-hvad vi har i ærmet, - det skal lige ud på rette tidspunkt, så bliver det RIGTIG spændende og helt anderledes,- det bliver før Jul... ja, det eneste de kan, det er jo at følge deres idol, gamle Stalin...........

Vi tager r.... på De konservative

Skrevet af Kaj Christensen, Lørdag den 17. november 2012, 17:34

- Nu har vi taget r.... godt og grundigt på De Konservative i 10 år.
De har fået utakken og er snart færdige. Vi stopper den politiske hængekøje ud med stemmer, så den bliver blødere at slænge sig i.

Uffe Ellemann-Jensen Græder *S*

Skrevet af Trine, Lørdag den 17. november 2012, 16:20

Anders Fogh og Løkke mobber da bare Uffe Ellemann.

Du blev aldrig Nato chef eller Statsminister, din lille skoledreng Uffe *S*

Uffe siger: politikere burde da egentlig ikke betale skat

Skrevet af Steen, Lørdag den 17. november 2012, 15:49

Vi sætter skatten op til 99% hihihi - de dumme danskere stemmer på os alligevel hahahaha hohoho.

Der tog vi røven på hele Danmark

Skrevet af preben lange, Lørdag den 17. november 2012, 13:48

Tænk at Danskerne hoppede på ideen, om at de kunne låne sig til rigdom,
vi har det jo dejligt her i venstre, samfundet er kørt ud i den økonomiske ruin, sålangt ud, at vi kan komme af med det kommunistiske markværk de kalder "veldfærd",

Måske har de set den her video ..? :-)

Skrevet af Bo, Lørdag den 17. november 2012, 13:46

mandeweekend

Skrevet af Ib, Lørdag den 17. november 2012, 13:18

"Kan I huske, da vi havde Stephen med til vores mandeweekend - Helle er sgu' ikke den eneste der kan være lidt stram i det..."

Hvorfor Uffe græder af grin. Uffe Ellemann-Jensen (1984-1998)

Skrevet af Jan Hedegaard Kronborg, Lørdag den 17. november 2012, 13:07

Tidligere formand Venstre hr. Uffe Ellemann-Jensen (1984-1998). 32,2 % ville stemmer Venstre ved et valg til Folketinget, siger seneste prognose. Græder af grin, at danske borger vil U.S. politik. Stemmer for en politik der har givet verdens rigeste land U.S.. U.S. befolkningen 310 mil. med 46,2 mil. fattige. (Unden officelle fattigdomsgrænse..)

Jagtbøsser

Skrevet af Eva Andersen, Lørdag den 17. november 2012, 12:55

"...og så spurgte jeg sgu Helle, om ikke vi skulle tage på jagt sammen, for jeg har da også en bøsse derhjemme...." ;-)

De dumme vælgere

Skrevet af Broe, Lørdag den 17. november 2012, 12:48

De griner da af de dumme vælgere fra udkanten som de tror bliver ved at stemme på dem selv om de fratager dem alle deres rettigheder og muligheder.

Køkken sælger

Skrevet af Lars S. K., Lørdag den 17. november 2012, 12:42

Uffe til Anders... "Hvad lavede Helle egentlig før hun kom i politik?" Anders: "Hun var køkkensælger" Uffe: "Køkkensælger???" Anders: "ja Uffe... Du kan jo selv se, at hun låger og skuffer"

De rige skal betale skat ha ha ha ha ha ho ho ho uuu hooooo

Skrevet af Gitte thomsen, Lørdag den 17. november 2012, 12:35

De rige skal betale skat ha ha ha ha ha ho ho ho uuu hooooouuuu
av av av min mave Uffe jeg tåler ikke du laver så meget sjov.

De rige skal ikke kunne trække alt fra i skat ha ha ha ha ha ha ha ha
ho ho ho hiiiii, nej stop stop du slår mig ihjel med de vitser

Fodbold

Skrevet af Michael Jensen, Lørdag den 17. november 2012, 12:29

Nej, det var noget om fodbold. Det er jo det eneste, der interesserer dem. :-)

Kommende statsminister

Skrevet af Nis Weihrauch, Lørdag den 17. november 2012, 12:25

Uffemand Jensen meddeler, at han bliver Danmarks næste statsminister.

Kommende statsminister

Skrevet af Nis Weihrauch, Lørdag den 17. november 2012, 12:25

Uffemand Jensen meddeler, at han bliver Danmarks næste statsminister.

Lønforhøjelse til os og vennerne

Skrevet af Grethe, Lørdag den 17. november 2012, 12:16

Hihihi nu snyder vi den danske befolkning igen.

Sagde du også det?

Skrevet af Gunnar Langemark, Lørdag den 17. november 2012, 11:59

- Og så sagde jeg også: Vi er Danmarks LIBERALE parti!

HTS

Skrevet af Helle, Lørdag den 17. november 2012, 11:51

De taler om seriøsiteten og troværdigheden i den nuværende regering og så spørger Lars Løkke om de andre tror at hun bliver genvalgt næste gang.

..

Skrevet af Ali, Lørdag den 17. november 2012, 11:48

"se mig slippe en vind !"

Dansk økonomi i nullerne

Skrevet af Jensen, Lørdag den 17. november 2012, 11:47

Er helt overbevist om, at de taler om dansk økonomi i nullerne; samt kommenterer Irak krigen!

Uffe

Skrevet af leif, Lørdag den 17. november 2012, 11:46

Uffe er nok den mest regulære han slæber ikke rundt med (såvidt det er kendt) nogen lig i lasten!
At han så har en datter der ikke vil indvi offentligheden i sine økonomiske forhold er en anden diskurtion.